Novanight бе обявен за „Продукт на годината“ в
категорията „Хранителна добавка за сън“ в тазгодишното издание на едноименната
международна награда за иновации в България
Онлайн проучване,
проведено в началото на т. г. сочи, че 80% от участниците изпитват смущения на
съня, a това влошава здравето и качеството им на живот. Данните показват, че
50% от хората никога не са лекувани, дори и да имат проблеми със съня, а 47% от
европейците никога не са обсъждали проблема със своя лекар. Сходни резултати
показа и Националният стрес тест – „ЛЕКА НОЩ“, проведен у нас през 2016 г., данните
от който показват, че 80% от българите не се наспиват добре.
Novanight е специално създаден продукт от лидера сред
иновативните фармацевтични компании Sanofi, който се бори с леки до умерени симптоми
на безсъние.
Той е създаден благодарение на научна работа, която се базира на най-честите
проблеми със съня. Така са избрани
най-подходящите компоненти, които оптимално да им повлияят благоприятно и
пациентите да преодолеят тези оплаквания: калифорнийски мак и маточина – намалява събужданията през нощта;
пасифлора – подпомага възстановителния сън, мелатонин – улеснява заспиването.
Съчетани с витамин В6, който допринася за нормалното функциониране на нервната
система, допринася за нормалната психологическа функция и допринася за
намаляване на умората и изтощението.
Валентина Белчева,
Маркетинг мениджър на подразделение „Продукти без лекарско предписание“ за
Централна и Югоизточна Европа на Sanofi при получаването на наградата сподели:
-Това е огромно признание
за екипа на Sanofi България, тъй като успяхме да наложим Novanight сред водещите в своята категория още през
първите няколко месеца от лансирането на пазара и то при сериозна конкуренция.
Ефективността на нашите продукти, потребителската удовлетвореност и иновациите,
в които не спираме да инвестираме, са в основата на нашия успех.
„Продукт на годината“ е
най-голямата световна награда за иновации в продуктите и услугите, гласувана от
потребителите. Тя се реализира в 40 страни с цел да насочи потребителите към
най-добрите продукти на пазара и да награди производителите за реализираните
иновации.
Претенденти за наградите
са продукти, лансирани на българския пазар
през последните 18 месеца, а победителят се определя единствено от
потребителския вот, удостоверен, чрез национално представително проучване на
Nielsen Bulgaria сред над 2000 българи.
Няма коментари:
Публикуване на коментар