Съюзът на пивоварите в
България /СПБ/, заедно с партньорите си от ПР агенциите Knowbox и Reach Services, спечели награда от Българската асоциация на ПР агенциите /БАПРА/ за кампанията Национална бирена
академия. Призът бе връчен в категорията - „Комуникационна кампания в публичния
сектор“ и нареди инициативата на СПБ на трето място.
Признанието е както за сдружението
като клиент на двете комуникационни агенции, така и за всички членове на СПБ,
които са водещите производители на бира в страната.
Мисията на браншовата
организация е да подпомага и насърчава развитието на пивоварната индустрия в
България и като член на Пивоварите на Европа участва във всички международни
инициативи на индустрията. Заедно с агенциите Knowbox и Reach Services, СПБ провежда ежегодно информационната кампания „Бирата на фокус“ с
цел да запознава потребителите с качествата на пивото като натурален продукт,
който при умерена консумация е част от балансирания и модерен начин на живот. Комуникациите
по кампанията са базирани на доказателства от десетки научни проучвания,
реализирани от български и чуждестранни учени и експерти.
От 2018 г. основната
инициатива на СПБ е Националната бирена академия.

Концепцията на Националната
бирена академия /НБА/ е чрез медиите и погледа на журналистите да бъде
представен и опознат съвременният „път на пивото“ – от суровините, през
реалната производствена среда и технологични процеси – до крайния продукт. Чрез
този подход, по прозрачен за публиките начин се потвърди, че произвежданата у
нас бира отговаря на европейските стандарти за чистота и интегритет на
категорията и е с безупречно качество.
Кампанията продължава с пълна пара и тази година, като приоритет отново ще бъдат инициативите по образователната кампания на НБА, реализирана с експертизата и участието на високообразованите инженер-технолози на пивоварните предприятия и учените, работещи в изследователските полета на диетологията, микробиологията, пивоварната технология и продуктовата категория.
Кампанията продължава с пълна пара и тази година, като приоритет отново ще бъдат инициативите по образователната кампания на НБА, реализирана с експертизата и участието на високообразованите инженер-технолози на пивоварните предприятия и учените, работещи в изследователските полета на диетологията, микробиологията, пивоварната технология и продуктовата категория.
Няма коментари:
Публикуване на коментар