Translate

вторник, 23 април 2019 г.

Конкурсът BarMasters предизвиква уменията и експертизата на професионални бармани


 Целта на състезанието - част от платформата Perfect Mix, е да подобри бар преживяването на консуматорите у нас

Kонкурсът за бармани BarMasters събира професионалистите зад бара, за да предизвика уменията и техниката им в майсторска борба за победата. Целта на състезанието е да направи бар преживяването на клиентите по-качествено и да развие коктейлната култура на българския консуматор и уменията на барманите, които са в началото на своето професионално развитие. Във философията на BarMasters е залегнала пряката връзка между високото ниво на обслужване в заведението и разнообразните премиум коктейли, които се предлагат и по-големия брой клиенти.
Една от емблемите на барманската професия у нас Димитър Петровски - посланник на марките на портфолиото на Кока-Кола Хеленик България, сподели своя опит и умения с бармани от цялата страна на специални срещи в градовете Пловдив, Ямбол, Бургас, Плевен, Велико Търново, Варна, София и Благоевград. 65 от тях вече преминаха през обучения за умения в социалните мрежи, изграждане на имидж, поведение пред камера и създаване на съдържание, за да повишат презентационните си способности. Участниците, представили се успешно по време на обученията, ще участват в онлайн гласуване, в което публиката ще подкрепи своите фаворити и се класират за големия финал през май.
Най-старателният и находчив барман на България ще спечели 3000 лв. и посещение на международното бар шоу Барометър 2019 в Киев, а неговите подгласници – съответно 2000 лв. и бармански сет на Cocktails Kingdom и 1000 лв. и безплатен алкохол от портфолиото на Кока-Кола Хеленик България. Конкурсът BarMasters е част от платформата Perfect Mix, която има за цел да повиши коктейлната култура и да осъвремени навиците, свързани с консумацията на миксирани напитки. В избора на коктейли за своето портфолио Perfect Mix се доверява на майсторството на най-добрите миксолози и се ръководи от мотото „Тайната е в съставките“, като използва премиум алкохолни и безалкохолни брандове, доказали своето неопровержимо качество – факторите от първостепенно значение за вкуса, характера и въздействието на всеки коктейл.

Няма коментари:

Публикуване на коментар