Той ще бъде първият обект на
марката в Югоизточна Европа, интегриран в мол.
Разположен на две нива в Mall Galleria,
върху обща площ от 2 100 кв. метра, центърът ще предлага изцяло нов модел на
пазаруване за клиентите от Бургас и региона и ще работи с
разширено работно време във всеки ден от седмицата, от 10:00 до 22:00 часа. Посетителите ще имат възможност да
се вдъхновят от разнообразни интериорни комбинации, както и да получат компетентни
съвети от консултантите на ИКЕА. Клиентите ще могат лесно да направят поръчка
от целия продуктов асортимент, наличен в магазин ИКЕА в София, след което ще
получават покупките си до Центъра за поръчки, без
допълнително оскъпяване за
доставка. Освен това в новия търговски обект на ИКЕА ще се предлагат
допълнителни услуги като дизайн на кухня, монтаж и потребителско финансиране.
Новият Център за поръчки е
част от стратегията на Хаус Маркет България да направи продуктите на ИКЕА
по-достъпни за всички хора в България чрез нови канали за продажба. Първият
магазин на ИКЕА у нас беше открит в София през 2011 г., онлайн магазинът IKEA.bg стартира работа през април 2015
г., а първият Центърът за поръчки в България отвори врати във Варна през юли
2015 г. Новият обект в Бургас е резултат от отличните резултати на вече
съществуващия център във Варна, който надхвърли предварителните очаквания,
отчитайки оборот от 5.7 милиона лева и 136 000 клиенти за първата година след
своето откриване.
Няма коментари:
Публикуване на коментар