Изявени български
спортисти и популярни личности със своите деца се ангажираха в подкрепа на Националната кампания
за профилактика на детското зрение. Те участваха в ревю-спектакъл с очила
KWIAT, за да демонстрират
своето отговорно отношение към грижата за
детското зрение.
Ревю-спектакълът
откри Павел Цветков, управител на българската марка очила KWIAT и инициатор на
кампанията, който апелира към всички присъстващи да разпространяват и споделят
колко важна е профилактиката на детското зрение. Модератор на събитието беше
проф. Любомир Стойков, консултант на кампанията, който отбеляза, че тя се
провежда за четвърта поредна година, съвместно с Консултантска къща „От игла до
конец“ и е отличена с първа награда за най-добра социално отговорна кампания в
престижния конкурс PR Приз 2016.
Фокус
на тазгодишната кампания е връзката между спорта и доброто зрение, а началото и
финалът на събитието бяха запазени за атрактивни демонстрации по спортна и
художествена гимнастика. Първи дефилираха олимпийският медалист и четирикратен
световен шампион по спортна гимнастика – Йордан Йовчев заедно с част от децата,
които представят България на мащабни международни състезания. Талантливите
млади спортисти: Анита на 8 г., Вики на 10 г., Даниел на 11 г. и Алекзандър на
12 г. впечатлиха гостите с демонстрация на уменията си по спортна гимнастика. Кампанията
подкрепи и новият национален ансамбъл по художествена гимнастика, жени –
разширен състав, със старши треньор Ина Ананиева. Симона Дянкова, Снежана
Дечева, Лаура Траатс, Елена Бинева, Теодора Александрова, Камелия Стоилова,
Стефани Кирякова, Мадлен Радуканова и Мадлен Сергеева също дефилираха с очила KWIAT
и закриха събитието с красиво съчетание.
Олимпийският
медалист, европейски и световен шампион по лека атлетика – Тереза Маринова,
дефилира заедно с Мирела Минкова на 11 г. Сред най-малките участници в ревю-спектакъла
бяха синът на Юлияна Дончева – Станислав, който е само на 2 г. и Филип на 3 г.
и половина, който беше с баща си Ивайло Захариев. Глория дефилира с дъщеря си Симона. Алфредо
Торес мина по червената пътека заедно с четирите си деца: Амая на 6 г.,
Дженифър на 9 г., Джойс на 13 г. и Шон на 14 г. Трикратната носителка на
„Златна игла“ на Академията за мода – София Борисова дефилира заедно с
племенничките си Лора и Ема на 8 г., като трите бяха облечени с идентични тоалети
на дизайнерката. В ревюто с очила KWIAT участваха
също: Деси Банова и дъщеря й
Йоана на 5 г., Ева Кикерезова и синът й Николай на 6 г., Наталия Гуркова с
дъщеря си Джорджия на 7 г., Ирина Папазова със сина си Самуил Чешмеджиев на 5
г., Паолина Петракиева и дъщеря й Божидара на 7 г. заедно с Капка Амзина,
Георги Енчев и синът му Георги на 9 години, Стела Йорданова и Паола на 11 г.
Румяна Маринова участва с Ванеса на 15 г. и Силвия Симова с дъщеря си Моника
Кирова. Виктория и Адриана Цветкови, лица на новата колекция детски очила KWIAT
HITS FOR KIDS, дефилираха заедно с Даниел Тодоров.
Националната
кампания за профилактика на детското зрение се реализира с подкрепата на Министерство
на образованието и науката, Министерство на младежта и спорта,
Български съюз
на оптометристите и в партньорство с над 150 оптики и здравни центрове в
България. Кампанията популяризира необходимостта от редовна профилактика на
детското зрение и дава възможност на деца и младежи от 6 до 18 г. да преминат
безплатен скрининг на очите в оптики и здравни центрове в цялата страна.
Инициативата в рамките на кампанията продължава до края на месец октомври.
Няма коментари:
Публикуване на коментар