която е притегателна сила за
всички и затова се счита сърцето на дома.
Новият каталог е от 324 страници в 219 000 000 екземпляра. Преведен е на 34 езика и се разпространява в 49 страни. И
за първи път той ще бъде наличен в Мароко и Южна Корея.
Каталог е
фокусиран върху всичко свързано с храната. В четирите
тематични раздела – нейното отглеждане, готвене, сервиране, консервиране и
съхранение се предлагат, както нови изделия, така и лимитирани – дизайнерски
колекции, с които храната се поднася със стил, както за малките удоволствия в
дома, така и за изисканите вечери с важни хора.
Голямо внимание в каталога е
обърнато и на аксесоарите за кухня, тесните пространства и
балкони, както на практичните решения и продукти за всички части на дома .
Данните от анкета
на шведската компания показват, че над 60% от хората засаждат освен декоративни
цветя, билки и подправки на балкона, вътре в дома си и в сандъчета на
прозореца.36% от запитаните споделят, че предпочитат да се хранят не в кухнята,
а в хола и най-вече пред телевизора. 9 от 10 родители пък твърдят, че въвличат децата си в процеса на
готвене и поднасяне на храната.
Отчитайки сериозния
интерес към здравословното и разнообразно хранене от тази година в менюто на Икеа
ще се предлагат и две алтернативи на традиционните шведки кюфтенца –
зеленчукови и пилешки.
Изненадите обаче продължават, съобщи Йоана
Цонева, маркетинг мениджър на ИКЕА България.Така напр. до края на тази година ще бъдат
пуснати в продажба семейни игри от рода на гигантски пъзели, които стимулират
родителите да играят повече с децата си, а също така и плюшени играчки – част
от кампанията на компанията за образование и подпомагане на детското развитите
Тео Муратидис, управител на ИКЕА България
сподели, че лично за него е особено успешна и интересна настоящата каталожна година с 10%
ръст на продажбите спрямо предходната, с 27% увеличение на посетителите и 13%
на клиентите.
Той акцентира на трите големи промени в
начина им на работа, а именно: магазин ИКЕА, онлайн магазин и Център за поръчки
Варна. Последният макар, че функционира едва от юли т. г. има до момента над 67 хил.
посещения и над 19 хил. реализирани продажби.
ИКЕА България
регистрира в трите канала за продажба общо 2,2 милиона посетители, 747 хиляди клиента
и оборот на стойност 78,3 мил. лева.
Според проучване за удовлетвореността на клиентите 83% от
тях са напълно доволни от посещенията си в Икеа. Амбициозната цел на
компанията обаче е да се достигнат 100-те процента.
Представителите на компанията не без гордост подчертаха, че печатната версия на каталога
има и дигитално продължение, чрез приложението IKEA
Catalogue, което „съживява“ всички вдъхновения.Чрез опцията добавена реалност (augmented
reality) можете да се види как 400 продукта ще изглеждат в дома ни и дори да се направите
виртуална разходка из две обзаведени стаи, чрез опцията „Разходка в стаята“ (“Walk
in the room”). Апликацията освен това съдържа и 50 видеа, галерии със снимки и 360
изгледи.
Няма коментари:
Публикуване на коментар