Translate

понеделник, 31 август 2015 г.

Премахнете пиявицата НЗОК



Двама видни професори нарекоха Здравната каса „банкомат без дъно". А аз питам тази
национална каса кого осигурява. Със сигурност - хиляди служители, но не и пациентите.
Наложи ми се да отида до РЗОК за протокол на 90-го-дишния ми баща. Той е с паркинсон и се наложи промяна в терапията. За този протокол три дена ходих до РЗОК. Първия път ме върнаха заради изследванията. Специалистът бе посочил какви да са те, но в Касата поискаха ПКК. Втория път ме върнаха заради грешка в образец №1. Третия - заради рецептурната книжка. И така три дена ходя, губя си времето, хабя си нервите и най-вече прахосвам 30-40 лв. Гневът ми беше голям, защото аз се разкарвах заради чужди грешки и заради невежеството на институциите. Попитах в Касата: „Вие не съгласувате ли дейността си, изискванията не са ли еднакви за всички?". Отговор нямаше, а просто едно прехвърляне на топката от една на друга институция. Убедена съм, че стотици са като мен - връщани по няколко пъти. Това си е чиста подигравка с хората.



В. "Ретро",Снимка: News.vratza.com

Валерия СТЕФАНОВА, Гулянци

Няма коментари:

Публикуване на коментар