Двама
видни професори нарекоха Здравната каса „банкомат без дъно". А аз питам
тази
национална каса кого осигурява. Със сигурност - хиляди служители, но не и
пациентите.
Наложи
ми се да отида до РЗОК за протокол на 90-го-дишния ми баща. Той е с паркинсон и
се наложи промяна в терапията. За този протокол три дена ходих до РЗОК. Първия
път ме върнаха заради изследванията. Специалистът бе посочил какви да са те, но
в Касата поискаха ПКК. Втория път ме върнаха заради грешка в образец №1. Третия
- заради рецептурната книжка. И така три дена ходя, губя си времето, хабя си
нервите и най-вече прахосвам 30-40 лв. Гневът ми беше голям, защото аз се
разкарвах заради чужди грешки и заради невежеството на институциите. Попитах в
Касата: „Вие не съгласувате ли дейността си, изискванията не са ли еднакви за
всички?". Отговор нямаше, а просто едно прехвърляне на топката от една на
друга институция. Убедена съм, че стотици са като мен - връщани по няколко
пъти. Това си е чиста подигравка с хората.
В. "Ретро",Снимка: News.vratza.com
Валерия
СТЕФАНОВА, Гулянци
Няма коментари:
Публикуване на коментар