събота, 14 декември 2019 г.

УНИЦЕФ търси мотивирани кандидати за екипа си по фондонабиране „Шампиони за децата“


УНИЦЕФ предлага вдъхновяваща възможност за работа с кауза в екипа по фондонабиране. Над 20 младежи и студенти вече са били „Шампиони за децата“ и са подкрепили мисията на УНИЦЕФ за по-добро бъдеще за всяко дете.Инициативата подкрепят певиците Михаела Маринова и Йоана, както и актрисата Радина Думанян


УНИЦЕФ набира вдъхновяващи и мотивирани младежи, които да станат герои в екипа на „Шампиони за децата“ и да подкрепят мисията за по-добро бъдеще за всяко дете.  За младите шампиони това е чудесна възможност за кариера с кауза с гъвкаво работно време. Те са своеобразни посланици на работата на УНИЦЕФ в България - усмихнати и позитивни, те са директната връзка между дарителите и каузите, за които отиват дарените средства. Шампионите имат важната роля целогодишно да привличат повече съмишленици за общата кауза и да разширят семейството на УНИЦЕФ от редовни дарители. Като основна причина да кандидатстват за работа в екипа „Шампиони за децата“ младите хора изтъкват факта, че им „пука“. Търсят удовлетворение и смисъл в работата си, искат да бъдат част от положителната промяна за най-уязвимите деца в България.
Инициативата подкрепят певиците Михаела Маринова и Йоана, актрисата Радина Думанян, както и влогърите Magi San и Dimikask.
„ Ако ви се вършат добрини и мечтаете работата ви да има кауза – кандидатствайте и станете част от екипа на „Шампиони за децата“! Нека заедно подкрепим децата. Защото ни пука!“, коментира Михаела.
Най-лесно е да кажем, че това е работа на държавата и да не променим нищо – ако всеки от нас може да подобри с нещо състоянието на тези в нужда – длъжни сме да го направим“, споделя мотивацията си Йоана.
Много млади хора припознават себе си в образите на Хари по-добър, Мечо пук, Оле отвори очички или Питър план.
Искате да промените света, имате план за бъдещето и ви пука за децата на България - кандидатствайте за Шампион ТУК.
Повече информация за възможността за работа можете да откриете ТУК.


15 години от първата кохлеарна имплантация във ВМА


Проф. Венцислав Цветков

Вече 15 години екипът на Клиника „Ушни, носни и гърлени болести” на Военномедицинска академия /ВМА/ възвръща слуха на стотици деца и възрастни.
Клиника „Ушни, носни и гърлени болести” на ВМА се утвърди като водещ център по отохирургия в България, в който се провежда лечение на вродена и придобита глухота. Притежава комплексно звено, включващо скрининг, диагностика, лечение и рехабилитация.
За 15 години „семейството” на клиниката нарасна с над 230 души, на които е направена кохлеарна имплантация от екипа на професор Венцислав Цветков.

Традиционна кухня и интересни предизвикателства в новата седмица на „Черешката на тортата“


Христо Кидиков, Мариана Попова, Ева Веселинова, Мира Добрева и Бойко Кръстанов влизат в кулинарното състезание

Тази седмица „Черешката на тортата“ продължава да предизвиква сетивата на зрителите с вкусни ястия, примесени с артистичност, рими и много смях, а шеф Манчев връща участниците в миналото.
Първи домакин тази седмица е емблематичният певец Христо Кидиков. Той се подготвя за вечерята с продукти собствено производство и невероятни рецепти, предавани от поколения. С голямо желание и старание на масата слага няколко предястия, за основно - свински карета със сметана, а десертът, който е приготвил, смайва всички. Вечерта преминава в сладки приказки и интересни истории от живота на Христо Кидиков.
Във вторник ще надникнем в уютния дом на Мариана Попова, където твори в кухнята типично българска вечеря. Тя включва домашна туршия, айвар, маринован чесън и капама, а десертът е характерен за наближаващите празници – ошав. Домакинята разказва за интересни моменти в живота си, а един от участниците съвсем неочаквано става част от изненадата на вечерта.
Третата вечер менюто е отново от традиционната българска кухня, но този път сътворено от прекрасната блондинка Ева Веселинова. Въпреки че предишната вечер Мариана бе сложила на трапезата капама, Ева решава да рискува и да поднесе „капама ала Ева“. Предястията на масата са типично български, а десертът е реване. Грижовната домакиня успява да накара всички да се чувстват като у дома си.
В четвъртък в своя дом звездните гости посреща страхотната Мира Добрева. С много желание тя приготвя богато празнично меню, като е помислила как да задоволи вкусовите предпочитания на всеки от компанията. Трапезата е отрупана със сарми, смилянски боб, характерния за нейния роден край пататник, а десертът, който поднася, е истинско предизвикателство за един от гостите. Завършекът на вечерта ги пренася в наближаващия празник Коледа.
Честта да закрие кулинарната седмица се пада на актьора Бойко Кръстанов, който с щипка артистичност приготвя великолепна вечеря. Той изумява гостите с кулинарните си способности и им сервира свежа салата, шкембе с гъби кладница и основно ястие от сьомга. Бойко разкрива повече за себе си и част от интересните моменти по пътя в своята професия.
Как ще се справят участниците със седмичното предизвикателство, поставено от шеф Манчев, и кой от тях ще грабне плакета, гледайте в новите епизоди на „Черешката на тортата“ всяка делнична вечер от 20.00 ч по NOVA.

Първата негазирана овкусена вода в картонена опаковка в България


Новата овкусена Florina Вода е в атрактивна, природосъобразна опаковка на Tetra Pak, удобна за консумация в движение


Tetra Pak и „Бест Фрутс 17“ ЕАД представиха на пазара Florina, първата негазирана овкусена вода в картонена опаковка, произведена и разпространявана в България. Florina Вода е и първата българска вода в картонена опаковка - 250-милилитровата Tetra Brik® Aseptic, която гарантира свежест на продукта. В състава на новата алтернативна напитка има чиста вода и висококачествен плодов сок, който придава приятен естествен вкус.
Овкусената Florina Вода осигурява хидратация с четири плодови вкуса: диня и ягода; ябълка и киви; малина и къпина; портокал и мандарина. Тя съдържа едва 16 kcal на 100 грама. Това я прави перфектна освежаваща напитка за деца, които ще харесат особено много популярните герои от Angry Birds на опаковките.
„Ние винаги следим тенденциите на пазара и наблюдаваме от какво се нуждаят потребителите. Когато дойде моментът да въведем нещо ново на българския пазар, Tetra Pak ни подкрепи в създаването на овкусената Florina Вода. За този нов продукт ни беше нужна привлекателна опаковка, която да е удобна, лесна за пренасяне и за употреба, предвид това, че овкусената вода е насочена главно към децата. Tetra Brik Aseptic 250 ml отговаря на всички тези критерии, като същевременно е благоприятна и за околната среда“, коментира Десислава Илкова - маркетинг мениджър на „Бест Фрутс 17“ ЕАД.
Опаковката на новия продукт се произвежда главно от картон от дървесина, която е естествен и възобноовяем източник. Цялата дървесина, ползвана като суров материал за картона, идва от гори, сертифицирани или контролирани от Forest Stewardship Council™ /FSC™/ - гаранция, че картонът е от гори, които се управляват отговорно и продължават да се разрастват. И най-важното – 250-милилитровата опаковка Tetra Brik Aseptic изцяло подлежи на рециклиране.
„Изграждането на стабилни партньорства и съвместната работа с нашите клиенти за разработване и представяне на нови продукти е в основата на дейността ни. „Флорина“ е наш
ценен партньор повече от 20 години и сме изключително щастливи, че избраха опаковка на Tetra Pak, за да влязат в тази нова за България продуктова категория. Tetra Brik Aseptic 250 ml защитава не само продукта вътре, но и околната среда, тъй като е направена основно от материали от естествени източници и подлежи на цялостно рециклиране. Потребителските тенденции показват търсене на естествени продукти в екологично чисти опаковки, а овкусената вода на Florina е именно такъв продукт”, коментира Каталина Сиритеану, маркетинг директор на Tetra Pak.