Translate

неделя, 18 юни 2023 г.

LG дари домакински уреди на домове за деца в неравностойно положение във Варна, Пловдив и Плевен

Даренията са част от кампанията им „Добър жест“, която се проведе в продължение на две седмици в трите града
 
 
Между 29 май и 9 юни LG Electronics проведе своята благотворителна кампания
„Добър жест“, за да демонстрира най-важните ценности на LG – стремежа към общност и човечност. В рамките на кампанията LG дари домакински уреди на домове за деца в неравностойно положение във Варна, Пловдив и Плевен – градовете, които сервизът им на колела посети.
Компанията вярва, че животът е добър, когато се грижим добре за себе си, за нашите близки и за общността си. Именно, изпълнявайки мисията си да осигури по-добър живот за всички, брандът подпомогна най-уязвимата част от обществото. В Плевен бяха дарени два броя LG перални машини в център за настаняване от семеен тип. В Пловдив - един брой LG хладилник и два броя LG климатици в комплекс за социални услуги “Олга Скобелева”. И не на последно място, във Варна - един брой LG сушилня и един брой LG климатик в център за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания.
Кампанията „Добър жест“ позиционира изнесен сервиз на колела във всеки от избраните три града, където всеки притежател на уред от LG закупен след 1 януари 2018г., извън гаранция и нефункциониращ оптимално, имаше възможност да провери състоянието му. При установена неизправност, екипът от професионалисти на компанията ремонтираха уреда напълно безплатно.
Сервизът на колела откликна на нуждите на потребителите, като освен безплатния ремонт, съдействаха и с полезна информация относно поддръжката на продуктите, както и при необходимост, планираха индивидуално домашно посещение. Много уреди и устройства на потребителите на кампанията бяха зарадвани с безплатния ремонт, а в случаите, когато ремонтът не бе възможен, организаторите помагаха на клиентите да изберат най-добрия продукт, който отговаря на техните нужди, и им предоставяше ваучер за отстъпка за нова покупка на стойност от близо 100 лв.
Освен да подобри потребителското изживяване, кампанията демонстрира и най-важните ценности на LG – стремежа към общност и човечност. Сегашните и бъдещите потребители са най-голямото вдъхновение зад иновациите и клиентското обслужване на LG. Кампанията приключи успешно преди няколко дни като философията й се базираше върху вярването, че всеки може да направи мил жест, но и да вдъхнови всички около себе си да направят същото. Няма малки и големи добрини, всяко добро е еднакво важно, защото променя света, и го прави по-красив. С „Добър жест“ LG постави началото на една нова традиция, за да надгради оказаното доверие от клиентите си, и демонстрира как добрите дела винаги създават още добри дела.       
 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар