Сладолед „Черноморец“ спечели приза за „Най-добър нов продукт“ в
категория „Храни“ на петото издание на PROGRESSIVE AWARDS.
На официалната церемония в столицата станаха известни победителите в
16-те категории, в които тази година можеха да се номинират търговци,
производители, марки и проекти от бързооборотния бизнес в България.
Победителите бяха отличени след два етапа на гласуване: селектиране от
експертно жури и гласуване, проведено сред мениджъри на компании от
бързооборотния бранш, продължило месец и половина. Високо оценени бяха
критериите иновативност в категорията, концепцията и технологията на продукта,
разпространението му в търговската мрежа и направените инвестиции за неговото
налагане на пазара.
Сладолед „Черноморец“ е съвместен проект на „Победа“ АД, гр. Бургас и
„Юниливър Айс Крийм България“ ЕООД. Двете компании разработват заедно рецептата
на продукта. Едноличното търговско дружество произвежда, налага и продава
сладоледа под търговската марка "Черноморец", собственост на бургаския
производител на захарни изделия.
Престижната статуетката бе връчена на Николай Бекяров – управител на
„Юниливър Айс Крийм България“.
„Това е признание за целия ни екип. Нашият постоянен стремеж е да
предлагаме на нашите сънародници вкусни, неустоими изкушения с марки, които
всички българи обичат - български марки с традиции. Благодарим на нашите партньори от „Победа“ АД, че повярваха в идеята и
заедно успяхме да надградим сладоледената категория, така че любителите на
сладолед вече да имат възможност да се наслаждават на уникалния вкус
„Черноморец“, коментира Бекяров и покани на сцената Росица Драганова – продуктов
мениджър в „Победа“АД.
„Това е поредно отличие за бранд „Черноморец“ и доказателство, че
невероятният „Черноморец вкус“, комбинация от какао, фъстъци и портокалови
корички, е любим за българите и пренасянето на този вкус от една продуктова
категория в друга е успешна стратегия за нашата компания. Благодарим на партньорите
ни за чудесното сътрудничество помежду ни в създаването на този проект и
лансирането му на пазара.“, коментира Драганова.
Поради огромния успех на сладолед „Черноморец“, през сезон 2023
стартира и нов продукт под същия бранд - сладоледен сандвич.
Няма коментари:
Публикуване на коментар