LG Electronics /LG/, световен лидер в
уредите за домашно забавление и домакинските уреди, бе домакин на ексклузивно
събитие, което се проведе тази седмица в централата на компанията в Будапеща.
Събитието имаше за цел да представи последните иновации в портфолиото от
продукти на компанията и събра дългогодишните партньори на LG от Албания,
България, Косово, Северна Македония. Всички те получиха завладяващо изживяване,
което подчерта отдадеността на LG към иновации и първокласни технологични решения в различните категории
продукти, които обслужва.
Събитието включи
впечатляващ набор от LG продукти, включващ телевизори и аудио техника, монитори
и домакински решения. Гостите получиха достъп „от първия ред“ към зашеметяващия
напредък във всяка от категориите, което поставя нов критерии за качество на
изпълнението, дизайн и потребителско изживяване.
Като водещ бранд
на пазара на телевизорите от години, LG представи най-новата си гама от
революционни телевизори, които придават ново значение на домашното забавление.
Присъстващите се запознаха с впечатляващото качество на картината, завладяващия
звук и интуитивния интерфейс на моделите. През изминалото десетилетие LG затвърждава
своето лидерство на пазара на първокласни телевизори, чрез продължаващата
еволюция на своята OLED серия. Отдадеността на компанията в това да разбере и обслужи всички
нужди на клиентите си, се отразява и в последните OLED продукти –
персонализирани решения, които предлагат превъзходно изпълнение, удобство и
достъпност.
Като резултат от
това, че компанията винаги поставя нуждите на потребителите си на първо място,
през последните 10 години LG OLED се превръща в константа на международния пазар за първокласни
телевизори. Несравнимия контраст при серията позволява изключително зрителско
потапяне чрез перфектното черно и реалистичните цветове, които правят всяко
съдържание като истинско. В допълнение, безпрецедентната адаптивност на OLED технологията на LG води до уникални
дизайни и непостижимо досега ниво на тънкост
LG използва момента,
за да покаже лидерството си и в останалите категории, като представи най-новите
си попълнения в гейминг и бизнес мониторите. Новите UltraGear монитори
демонстрират лидерството на LG в бързо развиващата се OLED категория и силните
позиции на компанията в глобалния гейминг дисплей пазар. Оборудвани с първия в
света 240Hz OLED панел*, който се произвежда ексклузивно от LG, новите 27- и
45-инчови модели осигуряват рекордно време за реакция от 0,03 милисекунди
Gray-to-Gray /GTG/, да не говорим за превъзходното качество на самосветеща
картината с точни, реалистични цветове и безкраен контраст.
Уредите за дома са
още един сектор, в който компанията разработва умни и енергийно ефективни
технологии и представя все по-иновативни решения с впечатляващ дизайн и
функции. От InstaView Door-in-Door хладилник с френска врата и LINEARCooling™ технология, която намалява
температурните колебания, до LG Quad WashSteam™ миална машина, която благодарение на използването на пара, изразходва
по-малко вода, за да измие съдовете съвършено. Както и Inverter Direct Drive™ /DD™/ двигател,
отличаващата се моторна технология на компанията е значителен фактор в силната
и надеждна производителност и устойчивата популярност на водещите в грижата за
прането продукти на LG. През тази година производството на двигателя е достигнал 100 милиона
производствени бройки.
„Портфолиото на LG, представено в
централата ни в Будапеща, представлява най-новите и усъвършенствани
технологични иновации в изпълнението и дизайна на продуктите ни,“ споделя Петър
Стойнев, Мениджър Ключови клиенти, България. „Развълнувани сме, че успяхме да
покажем от близо на партньорите си целия труд, който компанията влага в това да
предостави продукти, подобряващи качеството на живот на нашите потребители. Ние
ще продължаваме да работим всеки ден, за да постигнем по-добро ежедневие за
всички, в което LG продуктите са водещ помощник на своите собственици в улесняването му.“
Събитието на LG в
Будапеща е доказателство за неуморния стремеж на компанията да преследва
съвършенството, както и отдадеността им да движат технологиире на пазара
напред. Докато LG продължава да променя границите на възможното, потребителите
по целия свят могат да се наслаждават на изключително изживяване и зашеметяващи
технологии всеки ден.
---------------
* Към 12 декември
2022 г. на пазара няма други OLED монитори с честота на опресняване от 240 Hz.
Няма коментари:
Публикуване на коментар