Translate

събота, 15 октомври 2022 г.

Vivacom предлага Microsoft 365 бизнес планове

 

Цел на Vivacom е да помага на бизнеса да бъде по-продуктивен, да пести време и разходи, като му предоставя възможност да използва нови технологични инструменти и да навлезе в дигиталния свят.
 
 
Vivacom започва да предлага Microsoft 365 пакети за малък, среден и голям бизнес за
максимално удобство на своите бизнес клиенти.
Пандемичната обстановка, в която продължаваме да живеем, създаде редица предизвикателства за бизнеса. Малкият бизнес изпитва най-големи трудности в това да се адаптира към новите условия на работа. Поради тази причина Vivacom предприема стъпка, чиято цел е да предоставят достъп на своите корпоративни клиенти до редица приложения, които могат да им помогнат да вършат работата си по-ефективно, да се организират и свързват по-лесно с колегите си.
Включени са винаги актуалните версии на приложенията от Microsoft Office като Word, Excel, Outlook, Microsoft Teams за провеждане на видео разговори, OneDrive for Business с 1 TB сигурно място за съхранение и споделяне на файлове. Бизнес клиентите могат да се възползват и от Office Online за редакция на документи директно в интернет браузер, Exchange Online - имейл адрес със собствен домейн за по-добър имидж и 50 GB място за входящите съобщения, лесно управление, чрез интуитивна административна конзола, както и модерни функции за съответствие и задържане на данни.
Microsoft 365 Business предоставя следните предимства:
-   По-добра съвместна работа: Microsoft 365 обединява заедно хората и информацията в споделено работно пространство, което дава възможност за чат, групови разговори и онлайн срещи.
-   Работа навсякъде и по всяко време: осъществяване на достъп, редактиране и споделяне на файлове навсякъде от любимото ви устройство. Чрез използването на Office приложенията, работата в движение става много по-лесна.
-   Повишена сигурност: в нашия модерен свят, приоритет номер 1 за всяка компания е сигурността. Затова Microsoft 365 помага на компаниите да защитят професионално своя бизнес. Административният център на услугата позволява на клиентите си да настройват политики за сигурност в едно централизирано място, където могат да управляват устройствата и приложенията.
-   Лесно използване и ефективни разходи: едно решение за всички нужди на екипа от по-добра комуникация и продуктивност. Лесно приложение и управление, намаляване на нуждата от използването на множество различни решения, което води до оптимизиране на разходите за бизнеса. С наличието на Single sign-on функционалност, потребителите  логнали се веднъж в своя акаунт, автоматично могат да започнат работа с всяко едно приложение.
Услугата е подходяща както за малкия бизнес и независимите бизнес собственици, така и за големия бизнес. Според нуждите и големината на фирмата, клиентите имат възможност да избират от различни пакети.

Няма коментари:

Публикуване на коментар