Цел на Vivacom е да
помага на бизнеса да бъде по-продуктивен, да пести време и разходи, като му
предоставя възможност да използва нови технологични инструменти и да навлезе в
дигиталния свят.
Vivacom започва да предлага Microsoft 365 пакети за
малък, среден и голям бизнес за
максимално удобство на своите бизнес клиенти.
максимално удобство на своите бизнес клиенти.
Пандемичната обстановка, в която продължаваме да живеем,
създаде редица предизвикателства за бизнеса. Малкият бизнес изпитва най-големи
трудности в това да се адаптира към новите условия на работа. Поради тази
причина Vivacom предприема стъпка, чиято цел е
да предоставят достъп на своите корпоративни клиенти до редица приложения,
които могат да им помогнат да вършат работата си по-ефективно, да се
организират и свързват по-лесно с колегите си.
Включени са винаги актуалните версии на приложенията от
Microsoft Office като Word, Excel, Outlook, Microsoft Teams за провеждане на
видео разговори, OneDrive for Business с 1 TB сигурно място за съхранение и
споделяне на файлове. Бизнес клиентите могат да се възползват и от Office
Online за редакция на документи директно в интернет браузер, Exchange Online -
имейл адрес със собствен домейн за по-добър имидж и 50 GB място за входящите
съобщения, лесно управление, чрез интуитивна административна конзола, както и
модерни функции за съответствие и задържане на данни.
Microsoft 365 Business предоставя следните предимства:
-
По-добра
съвместна работа: Microsoft 365 обединява заедно хората и
информацията в споделено работно пространство, което дава възможност за чат,
групови разговори и онлайн срещи.
-
Работа
навсякъде и по всяко време: осъществяване на достъп, редактиране и
споделяне на файлове навсякъде от любимото ви устройство. Чрез използването на
Office приложенията, работата в движение става много по-лесна.
-
Повишена сигурност: в нашия
модерен свят, приоритет номер 1 за всяка компания е сигурността. Затова Microsoft 365 помага на компаниите да защитят
професионално своя бизнес. Административният център на услугата позволява на
клиентите си да настройват политики за сигурност в едно централизирано място,
където могат да управляват устройствата и приложенията.
-
Лесно използване и ефективни разходи:
едно решение за всички нужди на екипа от по-добра комуникация и продуктивност.
Лесно приложение и управление, намаляване на нуждата от използването на
множество различни решения, което води до оптимизиране на разходите за бизнеса.
С наличието на Single sign-on
функционалност, потребителите логнали се
веднъж в своя акаунт, автоматично могат да започнат работа с всяко едно
приложение.
Услугата е подходяща както за малкия бизнес и независимите
бизнес собственици, така и за големия бизнес. Според нуждите и големината на
фирмата, клиентите имат възможност да избират от различни пакети.
Няма коментари:
Публикуване на коментар