Всеки може да подкрепи
своя фаворит до 24 октомври на www.nova.bg/promyanata
Онлайн гласуването в деветото издание на най-голямата
социално отговорна
инициатива на Нова Броудкастинг Груп – ПРОМЯНАТА, осъществявана в партньорство с Reach for Change България, започна от 4 октомври и ще продължи до 24 октомври.
инициатива на Нова Броудкастинг Груп – ПРОМЯНАТА, осъществявана в партньорство с Reach for Change България, започна от 4 октомври и ще продължи до 24 октомври.
Всеки желаещ може да се запознае с идеите на петимата
социални предприемачи и да избере един от тях на www.nova.bg/promyanata. Тримата
финалисти с най-много гласове ще продължат в последния етап на конкурса – среща
с възрастното и детското жури на ПРОМЯНАТА, като ще се борят за голямата
награда от 20 000 лв.
В деветото издание на ПРОМЯНАТА финалистите, които ще се
състезават за първото място, са:
Митко Христов от Академия
“Атлантида“ – софтуерен инженер, програмист и създател на иновативната
школа по състезателна математика. Академия “Атлантида” включва в обучителния си
план не само постигането на успехи и печеленето на медали по математика, но и
развитието на емоционалната интелигентност при децата. Митко вярва в големия
потенциал на българските деца в областта на състезателната математика и иска да
достигне до районите, където тази дисциплина е все още по-слабо развита.
Божидар Балевски и Емил Бенов от Investclub Kids – преди по-малко от година специалистите с бизнес
и финансов профил решават да създадат онлайн платформа за финансова грамотност
за деца от пети до дванадесети клас. Съдържанието в платформата ще е изцяло
анимирано и ще е съобразено с начина, по който децата и младежите възприемат
най-лесно и достъпно нова информация. Целта на Божидар и Емил е всеки
зрелостник, който излиза от средното образование, да може да вземе информирано
решение за важните финансови въпроси, които ще срещне с влизането си в света на
„възрастните“.
Катерина Костадинова и Марио Митончев от MedicalSpace.org – младежите,
посветени на медицината, решават да създадат платформа за безплатна подготовка
по химия и биология за кандидат-студенти. Катерина е практикуващ парамедик към
най-голямата спешна болница в страната и доброволец по време на Ковид
пандемията. Марио е изкушен от науката фармацевт в развитие. Заедно с експертен
екип създават мястото, където всеки може да се подготви безплатно сам за кандидатстване
в медицинска специалност в България. Екипът вярва, че компетентните лекари на
утрешния ден не трябва да бъдат ограничавани от финансовите затруднения техните
семейства днес.
Нари Банкова и Елизабет Чешмеджиева от фондация “Радост за нашите деца” – две
вдъхновяващи жени-активистки, които са се посветили да разпространят личната си
кауза – обучение на деца с различни затруднения в трудови умения, за да могат в
бъдеще да работят и да получават заплата, вместо да разчитат единствено на
социални помощи. Нари е майка на четири деца, едно от които с диагноза детска
церебрална парализа, а Елизабет – майка на момче със синдром на Аспрегер.
Промяната за основателите на фондация “Радост за нашите деца” е в справедливо и
достойно място в обществото за младите хора с дефицити в България.
Андрей Андреев от SportAnalytik
България е посветил живота си на спорта, първо като състезател, след това
като мениджър и треньор. През годините осъзнава, че един от най-големите
проблеми при децата и младежите е затлъстяването и ниската двигателна култура.
Със SportAnalytik България Андрей иска да помогне на децата да открият
правилния за тях спорт и да ги насърчи да водят здравословен начин на живот.
Чрез девет лесни и забавни физически теста, всяко дете може да открие своя
вроден спортен талант и да го развие.
Тримата финалисти, събрали най-много гласове в периода на
гласуването, ще продължат в следващия етап на конкурса – среща с жури. То
включва представители на Нова Броудкастинг Груп и Фондация Reach for Change,
както и детско жури. Големият победител в ПРОМЯНАТА 2022 ще бъде избран на 1
ноември и ще получи безвъзмездно финансиране в размер на 20 000 лв., другите
двама финалисти от онлайн гласуването ще получат по 15 000 лв. всеки, а
останалите двама – по 5 000 лв.
Всичките петима финалисти стават част от Инкубатора на
ПРОМЯНАТА за период от шест месеца, в рамките на които ще получат обучения,
консултации от бизнес ментори, достъп до международната мрежа от социални
предприемачи на Reach for Change. Те ще получат и рекламна кампания на стойност
30 000 лв. в каналите на Нова Броудкастинг Груп, както и медийна подкрепа.
Финалистите бяха избрани сред общо 85 проекта от цялата
страна. Те преминаха пет етапа на селекция и получиха одобрение от служители на
Нова Броудкастинг Груп и Reach for Change, както и от експерти от социалния и
бизнес сектор.
Няма коментари:
Публикуване на коментар