Най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп беше отличена с награда „Златно сърце“
Нова Броудкастинг Груп получи поредно признание за социално отговорната инициатива ПРОМЯНАТА в
наградите „Златно сърце”. Отличието в категория „Медиите и социалните каузи“ на Годишните награди за корпоративна социална отговорност беше присъдено за специалното издание на конкурса, което се фокусира върху децата и младежите, най-тежко засегнати от COVID-19 кризата.
През изминалата година най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, в партньорство с Reach for Change България – ПРОМЯНАТА помогна на 2538 деца и техните семейства да останат здрави и образовани, въпреки последствията от глобалната пандемия.
Комбинацията от грант, нефинансова и медийна подкрепа са успели да допринесат и за развитието на организационния капацитет на финалистите през 2020 г. – “Амалипе”, “Бъдеще за децата”, “Национална мрежа на здравните медиатори”, “Подарете книга” и “Първи юни”.
Няма коментари:
Публикуване на коментар