
След
силния
обществен интерес към “Кризата COVID-19: Всичко, което трябва да знаете”
в ефира на bTV, новинарската редакция с най-голямо доверие в България
подготвя второ специално издание - на 2 април, от 19:30 ч. Екипът на обзорното
предаване поставя фокус върху икономическите последствия от социалната
изолация, в резултат на пандемията.
Антон
Хекимян ще разговаря онлайн пред зрителите на bTV с председателя на Народното
събрание Цвета Караянчева, която ще коментира ситуацията в парламента след
първата депутатска положителна проба за COVID-19. Вицепремиерът Томислав Дончев
ще отговаря на зрителски
въпроси, свързани с доходите, спестяванията и работните места в страната -
по време на пандемията и след това, а позицията на работодателите, зрителите ще
чуят от Радосвет Радев от Българската стопанска камара и икономиста Красен
Станчев.
Специално
място в обзорното предаване ще бъде посветено на историите и позициите на
обикновените хора, които вече усещат последиците от социалната изолация -
собственици на малки бизнеси, работници в големи фабрики, онлайн търговци и
други. Още за икономическите следствия от пандемията, зрителите на bTV ще чуят
от доктора по икономика и преподавател в Американския университет във Вашингтон
Асен Асенов, сътрудника към Атлантическия съвет и преподавател в Университета
на Северна Каролина Димитър Бечев, както и предприемачите и основатели на
Харвардския бизнес курс в Софийския университет Кирил Петков и Асен
Василев.
На
финала на предаването, за да коментират актуалната обстановка в страната, ще
бъдат вирусологът проф. Радка Аргирова от новия Медицински съвет към МС, както
и проф. Тодор Кантарджиев от оперативния щаб. Зрителите ще видят и излекувани
вече пациенти от COVID-19. За психологическите последици от социалната изолация
ще говори клиничният психолог д-р Велислава Донкина.
“Кризата
COVID-19: Всичко, което трябва да знаете” е част от
програмните промени, които bTV въведе след обявяване на извънредното положение,
изцяло съобразени с настоящите приоритети на компанията: да предпази здравето на
екипа си и да гарантира, че ще може да информира българите по всяко време чрез
редовни и извънредни емисии, публицистични предавания и други специални студия
на живо, посветени на епидемията. Според национално представително количествено
*проучване на „Маркет линкс“, проведено в периода 27-30 март, телевизията е
основен източник на информация за 73% от респондентите за всички теми, свързани
с COVID-19, от обявяването на извънредното положение.
Няма коментари:
Публикуване на коментар