Агенция PR Play ще работи про боно за болници в условията на COVID-19 и във
връзка с вируса
Една от водещите агенции
за връзки с обществеността в България PR Play създаде „Виртуален
пресцентър“. Идеята е породена от обявеното извънредно положение в страната
вследствие на пандемията от новия коронавирус COVID-19, въвеждането на мерките за сигурност и
невъзможността компаниите и организациите да продължат комуникацията си със
своите клиенти, партньори и служители.
„Като комуникационни експерти,
специализирали се предимно в здравния сектор, екипът на PR Play осъзнава необходимостта от подаването на
своевременна, ясна и полезна информация към обществото именно в криза като
тази. Затова в рамките на извънредното положение „Виртуалният пресцентър“ ще
работи про боно за всички лечебни заведения, които се свържат с нас за
съдействие по отношение на коронавируса и които нямат свой ПР експерт или
обслужваща агенция. Сега е моментът с подаването на адекватна информация във
връзка с COVID-19
заедно да внесем
спокойствие сред лекарите, пациентите и обществото като цяло“, каза управителят
на агенцията Камелия Димитрова и призова болниците да не се колебаят да се
свържат с Виртуалния пресцентър чрез контактите на интернет страницата на агенцията.
Динамичната обстановка в
света налага промяна в моделите на комуникация. Чрез изнасянето им в дигитална
среда Виртуалният пресцентър ще даде възможност на своите клиенти да реализират
планираните събития и кампании онлайн. Сред предлаганите услуги са провеждане
на пресконференции или дискусии с визуален и аудио контакт между всички
участници, уебинари, лайв стрийминг, създаване на видео съдържание, изготвяне
на прессъобщения, организиране на интервюта, провеждане на кампании в
социалните мрежи и др.
Няма коментари:
Публикуване на коментар