Веригата дава възможност на 3-ма души да станат част
от експертите в „Къщата на Lidl”
Лидл България стартира
нов проект, който цели създаването на YouTube поредица, в която всяка седмица
да бъдат качвани видеа от „Къщата на Lidl”, с креативни онлайн съвети. Веригата
ще даде възможност на 3-ма свежари да говорят за своите хобита, да вдъхновяват
околните и да им споделят за новите Lidl находки.
Компанията вече обяви
своя кастинг за бъдещи YouTube звезди - експерти по мода и красота, спорт и
здраве и изкуство и занаяти, които ще имат собствена видео поредица и възможността
да се изявяват пред широката публика. Ентусиазмът и желанието са по-важни от
опита, затова ако снимането на видеа е твое хоби, интересуваш се от мода, спорт
или изкуство, отворен си към света, но досега си нямал възможност да се изявиш
– ти си подходящият човек. Единственото условие за участие е да изпратиш видео,
не по-дълго от минута, на което да покажеш своите удивителни умения в някоя от
трите области. Можеш да се запишеш за участие на www.lidl.bg/casting от
09.03.2020 г. до 29.03.2020 г.
YouTube е една от
социалните мрежи, в които хората прекарват голяма част от времето си, гледайки
видеа. На всеки се е случвало да гледа с часове онлайн съвети на специалисти,
които майсторят нещо – да се почувства вдъхновен, да иска и той да го направи,
но да не намира подходящите материали или не разполага с достатъчно време. Чрез
видеата от „Къщата на Lidl“, експертите ще показват практични, лесни и бързи
начини за изработване на различни неща и малки трикове за мода и красота.
Няма коментари:
Публикуване на коментар