В рамките на 5 дни празникът на шедьоврите на Habanos посрещна
гости от 60 страни от целия свят.Вълнуващата седмица, посветена на кубинските
пури под бранда Habanos s.a премина с блясък, много настроение и представяне на
най-ексклузивните новости от света на пурите
Луксозните франчайз
бутици под бранда La Casa del Habano, които присъстват в повече от 60 страни със 155 обекта, тази година отбелязват своята 30-та годишнина.
Под светлините на прожекторите попаднаха топ марките Montecristo, която чества 85-тия си юбилей, и Romeo y Julieta, посрещаща 145 години от своето създаване. Корпорация Habanos продължава
да поддържа ролята си на глобален лидер в предлагането на първокласни пури на
пазарите.
XXII Фестивал на пурата се проведе от 24 до 28 февруари. Гостите имаха
възможност да се насладят на богата програма със световноизвестни групи и
музиканти, великолепна кухня и много изненади. Освен кулминацията в лицето на
специалните събития, не по-малко вълнуващи са и съпътстващите активности като
дегустации, мастър класове и лекции, посещения на фабрики и плантации. Цялата
програма и миксът от дейности целяха да потопят присъстващите в света на
Habanos.
Първата специална Welcoming вечер бе посветена на бранда Bolivar и представянето на Reserva Bolívar Cosecha 2016. Пурата бе символично „поднесена“ с изключително нежно и красиво акробатично
изпълнение на дама, носеща се от въздушна сфера. Събитието се проведе в бляскавия
Club
Habana.
Вечерта в сряда, Intermediate, ознаменува 30-годишнината на La Casa del Habano и 85 години от създаването на бранда Montecristo, който представи новата витола Herederos /ринг 47 х дължина 162 мм/. За да отпразнува
тази годишнина, Habanos s.a представи юбилейната пура Juan Lopez
Seleccion Especial /ринг 52 х дължина
170 мм/, която се предлага
в изключителна кутия с 25 пури. Домакин на вечерта бе протоколната зала на
емблематичната резиденция El Laguito.
Кулминацията на празника
на пурата постави Гала вечерта в петък, вдъхновена от знаковата марка Romeo y Julieta. Специално за събитието и в унисон с визията на
марката цялата зала бе декорирана в червено. По случай 145-годишнината си брандът
представи новата си
ексклузивна „златна“
линия - Romeo y Julieta De Oro. Присъстващите опитаха трите нови витоли, които
представляват най-първокласната серия на марката: Hidalgos /ринг 57 x дължина
125 мм/, Nobles /ринг 56 x дължина 135 мм/ и Dianas /ринг 52 x дължина 145 мм)/
Събитието бе посетено от повече от 1200 гости от целия свят. Вечерта постави
рекорд по време на традиционния търг за умидори. Тази година те бяха под
марките
H.Upmann, Romeo y
Julieta, Partagas, Montecristo и Cohiba. Търгът
събра историческата сума от 4 270 000 €, като всички постъпления отиват изцяло
за кубинската здравна система. За първи път на този традиционен търг умидор от
марката Cohia достигна 2 400 000 €. За настроението на
гостите имаше предвидена богата програма с участието и на световната звезда
Глория Гейнър.
Церемонията
по закриването беше домакин и на Наградите „Habanos“, като Александер Авеляр
получи наградата в категория „Комуникации“, Жан Клод Райхлинг спечели наградата
в категория „Бизнес“, а Сервилио Хесус Кордова Торес – в категория
„Производство“.
Тази година се проведе и
третото издание на конкурса Habanos World Challenge, който изпитва общите
познания за Habano. Победители станаха Тарек Гамей и Фаби Хамад от Обединените
арабски емирства.
В рамките на петдневната
програма почитателите на пурите имат възможност и за професионални срещи и
световен обмен в тютюневата индустрия, за което възможност
предлага посещението на търговския панаир. Ежегодно се включват изложители от други производители на луксозни стоки, също така и занаятчии, художници и др. Международният семинар, включващ конференции и дегустации, е друга задължителна част от програмата. Активностите продължават с майсторски класове и презентации, водени от признати експерти в света на Habanos. Дегустациите и съчетания с напитки и пури са предпочитани от гостите като истински празник за ценителите и habanossomeliers.
предлага посещението на търговския панаир. Ежегодно се включват изложители от други производители на луксозни стоки, също така и занаятчии, художници и др. Международният семинар, включващ конференции и дегустации, е друга задължителна част от програмата. Активностите продължават с майсторски класове и презентации, водени от признати експерти в света на Habanos. Дегустациите и съчетания с напитки и пури са предпочитани от гостите като истински празник за ценителите и habanossomeliers.
Няма коментари:
Публикуване на коментар