Под надслов „време за
лично общуване с изкуството“ НДК стартира кампания за поддържане на активна
връзка с аудиториите си по време на извънредната ситуация в страната, свързана
с епидемията от коронавирус.
Кампанията се реализира
на всички страници в социалните мрежи, управлявани от НДК, вкл. НДК, Театър
Азарян, ДНК-пространство за съвременен танц и пърформанс, кино „Люмиер Лидл“,
Литературен клуб „Перото“, Национален център за книгата, Киномания, Новогодишен
музикален фестивал. Кампанията протича във Facebook и Instagram.
Целта e НДК да продължи
да поддържа непрекъсната дигитиална комуникация със своите зрители, партньори и
клиенти, докато трае кризисната ситуация с епидемията от коронавирус. Чрез
кампанията екипът на НДК ще акцентира върху малко известни факти от историята и
дейността на двореца през годините, ще припомня моменти от емблематични
културни и конгресно-конферентни събития и по този начин ще подготвя
аудиторията си за предстоящата догодина 40-годишнина от създаването на
най-големия културен и конгресно-конферентен център в Югоизточна Европа.
В същото време от екипа
на НДК вярват, че припомняните артефакти ще влияят позитивно на настроението на
хората в трудната ситуация и ще поддържат усещането ни за взаимност и
свързаност.
Няма коментари:
Публикуване на коментар