Translate

петък, 20 март 2020 г.

НДК стартира кампания "Време за лично общуване с изкуството" в социалните мрежи


Под надслов „време за лично общуване с изкуството“ НДК стартира кампания за поддържане на активна връзка с аудиториите си по време на извънредната ситуация в страната, свързана с епидемията от коронавирус.
Кампанията се реализира на всички страници в социалните мрежи, управлявани от НДК, вкл. НДК, Театър Азарян, ДНК-пространство за съвременен танц и пърформанс, кино „Люмиер Лидл“, Литературен клуб „Перото“, Национален център за книгата, Киномания, Новогодишен музикален фестивал. Кампанията протича във Facebook и Instagram.
Целта e НДК да продължи да поддържа непрекъсната дигитиална комуникация със своите зрители, партньори и клиенти, докато трае кризисната ситуация с епидемията от коронавирус. Чрез кампанията екипът на НДК ще акцентира върху малко известни факти от историята и дейността на двореца през годините, ще припомня моменти от емблематични културни и конгресно-конферентни събития и по този начин ще подготвя аудиторията си за предстоящата догодина 40-годишнина от създаването на най-големия културен и конгресно-конферентен център в Югоизточна Европа.  
В същото време от екипа на НДК вярват, че припомняните артефакти ще влияят позитивно на настроението на хората в трудната ситуация и ще поддържат усещането ни за взаимност и свързаност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар