SiteMedia Consultancy спечели титлите Агенция на
годината и Най-бързо развиваща се агенция на годината, а Любомир Аламанов бе
определен за Иноватор в комуникациите за цял свят
Четири първи места за
българския комуникационен бизнес в престижната класация Agency Elite Awards
2019 г. Една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News
определи SiteMedia Consultancy за победител в категориите „Агенция на годината“
и „Най-бързо развиваща се агенция на годината“ за цял свят. SiteMedia
Consultancy спечели първо място и в категорията „Beauty&Fashion” с
кампанията #DaretoWOWandCare, реализирана за бранда NIVEA на Байерсдорф
България. Кампаниите в престижната класация са оценявани по постигнатите
резултати, иновативни подходи, възможности за развитие, нестандартни работни
решения, креативност, използване на дигитални мрежи, работа с онлайн общности,
цялостно отношение към работния процес и много други. Церемонията по връчване
на наградите се състоя вчера 21 ноември на тържествена церемония в Ню Йорк.
На същата церемония бе
отличен Любомир Аламанов, който спечели първо място в категорията Иноватор на
годината за целия свят. Наградата се дава за цялостен принос през годината към
сферата на комуникациите, за иновативен подход в стратегическото планиране,
работата с хората, въвеждане на нови услуги на пазара и много други.
„Огромна чест е за нас да
спечелим толкова високи отличия на световно ниво. Показателно е за силното
представяне на целия комуникационен сектор през годината. Развитието продължава
да е силно и не е случайно, че български агенции и специалисти печелят все
повече световни награди. За пореден път ще кажа, че името на България се
споменава с уважение на всички комуникационни форуми по всички континенти. Да
сме Агенция на годината за целия свят е задължаващо, трябва да сме още
по-креативни. Изключително се радваме на първото място на кампанията на Nivea
#DaretoWOWandCare. Екипът на Байерсдорф България ни се довери да направим нещо
изцяло ново в дигиталния свят. Кампанията е една от първите, реализирани само с
нано-инфлуенсъри в социалните медии, и е прекрасен пример за комуникациите на
21-и век. Можем да се гордеем, че в България правим кампании за Community
Branding на световно ниво. Всички успехи на общността ни през последните години
показват, че сме на прав път и усилената работа се възнаграждава“, сподели
Любомир Аламанов, генерален мениджър на SiteMedia Consultancy и допълни:
„Приемам моето първо място в категория Иноватор на годината с радост, че
усилията, които целия пазар полага, се възнаграждават. И с отговорност, разбира
се, трябва да се продължава тенденцията да бъдем на гребена на световните
комуникации. Очаква ни една много интересна 2020 година.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар