Финансовата 2019г. е под знака и на масивните инвестиции
на датската верига у нас
През 2019г.
веригата от магазини JYSK регистрира изключително добри резултати в страната.
Компанията обяви оборот от 59 мил. лв. и печалба преди облагане с данъци в
размер на 4 мил. лв. Резултатите са за финансовата година на
групата JYSK в периода 01 септември
2018 – 31 август 2019.
Оборотът от 59 милиона
лева представлява повишение от 27,5%, в сравнение с предишната година, което е
рекорден резултат за магазини JYSK, откакто стъпват на пазара в България през 2005г. От друга страна,
печалбата от 4 мил. лв. преди облагане е с 11% по-малко от предходната
година. Това се дължи на масивните инвестиции, които компанията направи у нас.
Общият брой касови бонове
се е увеличил с 28,8% в сравнение с предходната година, което означава повече
от 1,2 милиона касови бележки. През финансовата 2019 JYSK България откри 6 нови магазина в градовете Видин, Русе, Монтана,
Димитровград, Габрово и София. Също така обнови своя магазин в Бургас, като го
направи по-приветлив за клиентите с новата си концепция 3.0.
„Резултатите през
финансовата 2019 се дължат на един сбор от фактори, сред които повишението в
продажбите при вече съществуващите магазини, откриването на нови обекти и
инвестиции, направени както в сферата на търговията, така и в логистичната база
в Божурище. През 2019г. открихме официално Логистичния център в Божурище,
който е осмият за групата JYSK в Европа. Общата стойност на инвестицията е 107 милиона евро. Що се
отнася до нашите артикули, през изминалата година най-продаваните групи са
интериорните мебели, следвани от градинските мебели и декорациите за дома. При
интериорните мебели най-продавани са били мебелите за трапезарията, а най-голям
ръст в сравнение с предходната година отбелязват гардеробите. Радваме се, че и
тази година JYSK бе изборът на клиентите. Постоянно адаптираме
нашия асортимент към водещите тенденции, предлагаме нови артикули с модерен
скандинавски дизайн и смятаме, че това е важно за нашите клиенти.“, споделя
Алекс Брату, Country Manager JYSK Румъния и България.
Резултатите на групата в
международен план следват същия положителен тренд. Компанията направи масивни
инвестиции през 2019г. и въпреки това оборотът на групата на JYSK се е повишил с 6,3% през изминалата година и
достига до 3,794 милиарда евро, а печалбата преди облагане е 436 мил. евро.
„Тази година направихме
значителни инвестиции. На първо място в IT и дигитален план, за да сме сигурни, че JYSK ще бъде сред топ търговците щом стане въпрос
за пазаруване онлайн. След това открихме Логистичния център в Божурище, както и рекорден брой магазини в целия свят.
И не на последно място, влязохме на пазара в Ирландия“, казва Ян Бо, CEO JYSK.
Компанията отпразнува т. г.
своя 40 годишен юбилей и по този повод откри свои магазини и в една напълно
нова държава – Ирландия, която стана 52-та държава на картата на JYSK.
Няма коментари:
Публикуване на коментар