Продуктът победител
в конкурса „Съхрани родния вкус“ очаква потребителите по рафтовете на веригата
в цялата страна
Сладкото с люти чушки - един от победителите в конкурса „Съхрани родния
вкус“, който компанията проведе в края на м. г. вече е част от продуктовата линия „Родна
стряха“. То е произведено по семейната рецепта на Диляна Георгиева от Бургас и
след пушената кълбъсъ е вторият продукт по потребителска рецепта, който става
част от постоянния асортимент на веригата у нас и може да бъде намерено във
всички Lidl магазини в страната.
Сладкото с люти чушки е произведено изцяло от български чушки от
реколта 2018 г. и основното предизвикателство в процеса на производство бе да
се постигне автентичния вкус на авторската рецепта, който да е постоянен и
еднакъв във всяка партида. Новото сладко предлага балансирана комбинация от
вкусове, която се съчетава отлично с пушени колбаси, печено месо, зрели и свежи
сирена или просто с препечени филийки. „Тайната е в марината, в която се слагат
лютите чушки“, споделя Диляна, която е наследила рецептата от своята баба,
запомнена като специална съставка на редица домашни изкушения от нейното
детство.
Кампанията на Лидл България „Съхрани родния вкус“ е естествено
продължение на дългосрочната политика на веригата в подкрепа на българските
производители и родния вкус. След изключително трудна и оспорвана надпревара
между близо 1500 предложения от цялата страна, Лидл България, заедно с шеф
Манчев и шеф Шишков, избраха не един, а два продукта, открояващи се най-силно
със своя уникален вкус - сладко с люти чушки от Бургас и 300-годишна пушена
кълбъсъ от с. Асеново.
Няма коментари:
Публикуване на коментар