Доц. д-р Александър
Христов, Любомир Аламанов и Даниел Киряков представиха новата платформа пред
комуникационната общност в #theSite
Център за анализ и кризисни комуникации, който ще подготвя позиции и
препоръки по управлението на кризи, бе създаден вчера. Инициаторите доц. д-р
Александър Христов, Любомир Аламанов и Даниел Киряков представиха новата
платформа на събитие за комуникационната общност у нас в theSite.
Центърът ще има за цел създаване на анализи и прогнози за
комуникационни кризи, оценка на потенциалните комуникационни рискове, препоръки
за създаване на процедури по превенция и реакция в случай на криза. Ще се
инициират и провеждат лекции, обучения, тренировъчни упражнения, както и
изследвания на различни организации за готовността им за посрещане и адекватно
управляване на възможни комуникационни кризи.
Центърът за анализи и кризисни комуникации ще се развива като отворена
самостоятелна платформа, готова да приеме анализи и материали от всеки
комуникационен експерт. Платформата ще бъде насочена към оценка на риска за
комуникационна криза от дейността на държавни и общински институции и
администрации, както и на компании,
на представители на неправителствения сектор и на браншови организации
и сдружения.
--------
Доц. д-р Александър
Христов е управляващ директор на Параграф 42 – ПР агенция, част от голямото
семейство на The Smarts, профилирана в измерването и оценката на ефективността
в комуникациите. Редовен преподавател е в УНСС, води лекции и в НБУ от 2005 г.
насам. В периода 2011–2013 г. е Председател на Българско дружество за връзки с обществеността
(БДВО). С ПР се занимава с кратко прекъсване от близо 18 години. Бил е
журналист, заемал е мениджърски позиции маркетингови и комуникационни звена във
финансови институции, управлявал е комуникационни проекти на клиенти от
различни браншове като акаунт директор в ПР агенция Сивитас България. Завършил
е Международни икономически отношения в УНСС и е защитил докторска дисертация
по тема, свързана с негативните въздействия на рекламата. Автор е на три книги
и над 80 публикации.
Любомир Аламанов работи в сферата
на комуникациите повече от 20 години. За този период той е ръководил проекти за
Coca-Cola, Microsoft, HP, Telenor, Nestle, Beiersdorf, Siemens и много други. Проектите и кампаниите, в които е участвал, са
спечелили повече от 100 български и международни награди. През 2016 г. е
посочен за един от най-влиятелните комуникационни специалисти в сферата на
Community Relations, а една от най-авторитетните световни медии за комуникации
PR News го включи в своя ежегоден списък с професионалисти-иноватори, допринесли изключително за развитието на ПР професията - 50 Game-Changers of PR for 2017. В момента Любомир
Аламанов е управляващ партньор в SiteMedia
Consultancy - агенция за класически и иновативни комуникационни услуги.
Даниел Киряков, PMP в момента е мениджър „Комуникации“ на Американска търговска камара в
България, която наброява около 350 члена. Експерт по комуникации и корпоративна
социална отговорност с 13 г. опит в сферата на комуникациите, който е натрупал
в сектор „Енергетика“ (компаниите-собственици на ТЕЦ „Марица-изток 3“ – Enel и ContourGlobal) и в минната индустрия
(Българска минно-геоложка камара).
Няма коментари:
Публикуване на коментар