Translate

понеделник, 3 септември 2018 г.

Професионалисти създадоха Център за анализ и кризисни комуникации


Доц. д-р Александър Христов, Любомир Аламанов и Даниел Киряков представиха новата платформа пред комуникационната общност в #theSite

Център за анализ и кризисни комуникации, който ще подготвя позиции и препоръки по управлението на кризи, бе създаден вчера. Инициаторите доц. д-р Александър Христов, Любомир Аламанов и Даниел Киряков представиха новата платформа на събитие за комуникационната общност у нас в theSite.
Центърът ще има за цел създаване на анализи и прогнози за комуникационни кризи, оценка на потенциалните комуникационни рискове, препоръки за създаване на процедури по превенция и реакция в случай на криза. Ще се инициират и провеждат лекции, обучения, тренировъчни упражнения, както и изследвания на различни организации за готовността им за посрещане и адекватно управляване на възможни комуникационни кризи.
Центърът за анализи и кризисни комуникации ще се развива като отворена самостоятелна платформа, готова да приеме анализи и материали от всеки комуникационен експерт. Платформата ще бъде насочена към оценка на риска за комуникационна криза от дейността на държавни и общински институции и администрации, както и на компании, на представители на неправителствения сектор и на браншови организации и сдружения.
--------

Доц. д-р Александър Христов е управляващ директор на Параграф 42 – ПР агенция, част от голямото семейство на The Smarts, профилирана в измерването и оценката на ефективността в комуникациите. Редовен преподавател е в УНСС, води лекции и в НБУ от 2005 г. насам. В периода 2011–2013 г. е Председател на Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО). С ПР се занимава с кратко прекъсване от близо 18 години. Бил е журналист, заемал е мениджърски позиции маркетингови и комуникационни звена във финансови институции, управлявал е комуникационни проекти на клиенти от различни браншове като акаунт директор в ПР агенция Сивитас България. Завършил е Международни икономически отношения в УНСС и е защитил докторска дисертация по тема, свързана с негативните въздействия на рекламата. Автор е на три книги и над 80 публикации.
Любомир Аламанов работи в сферата на комуникациите повече от 20 години. За този период той е ръководил проекти за Coca-Cola, Microsoft, HP, Telenor, Nestle, Beiersdorf, Siemens и много други. Проектите и кампаниите, в които е участвал, са спечелили повече от 100 български и международни награди. През 2016 г. е посочен за един от най-влиятелните комуникационни специалисти в сферата на Community Relations, а една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News го включи в своя ежегоден списък с професионалисти-иноватори, допринесли изключително за развитието на ПР професията - 50 Game-Changers of PR for 2017. В момента Любомир Аламанов е управляващ партньор в SiteMedia Consultancy - агенция за класически и иновативни комуникационни услуги.
Даниел Киряков, PMP в момента е мениджър „Комуникации“ на Американска търговска камара в България, която наброява около 350 члена. Експерт по комуникации и корпоративна социална отговорност с 13 г. опит в сферата на комуникациите, който е натрупал в сектор „Енергетика“ (компаниите-собственици на ТЕЦ „Марица-изток 3“ – Enel и ContourGlobal) и в минната индустрия (Българска минно-геоложка камара).
 


Няма коментари:

Публикуване на коментар