Translate

петък, 22 септември 2017 г.

„Веселите зъбки“ - една от най-важните социално отговорни кампании на dm България



Четвъртото издание на инициативата бе сред отличените в категория „Маркетинг, свързан с кауза“ на Годишните награди за отговорен бизнес 2016 на Българския форум на бизнес лидерите.
Във връзка със старта на кампанията „Веселите зъбки 2017“ на dm България, Цонка Иванова-Терзиева, управител на компанията заяви:
-Ние сме изключително щастливи, че за пета поредна година даваме старт на кампанията „Веселите зъбки“. С предишните издания показахме на десетки хиляди деца колко важно, лесно и забавно е да се грижат за здравето и красотата на своите зъбки. Така даваме своя принос за изграждането на здравословни навици не само сред най-малки, но и сред техните родители. За нас това е важна част от философията на dm да поставя в центъра на своята дейност човека - като клиент, служител или партньор. Искам да благодаря на Сдружението на българските зъболекари и на нашите партньори, които за пореден път подкрепиха кампанията „Веселите зъбки“.


Снимка: economy.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар