Българският
атракцион привлече вниманието на престижни международни туристически
организации и на европейските медии. Историята на създаването му и
забавленията, които предлага, вече са
отразени в италиански и немски медии и издания в Монако.
”Представихме
не просто България, а иновативен туристически продукт в целият черноморски
регион с прилежащите му държави. Искаме да засилим интереса към България и да
привлечем нови туристи не само от съседните държави. Стремим се да включим
български туристически обекти в програмата на акостиращите круизни кораби и в
системата на Star Alliance. Участието ни в подобни високи форуми е полезно
за нас не само защото заздравяваме позициите си на международния туристически
пазар, но и защото ни дават възможност да обменим опит с професионалистите в бранша”, коментира
собственикът на Замъка Георги Тумпалов.
„Влюбен във
вятъра” е пълноправен член на Skal International. В организацията членуват професионалисти
в туристическия бранш, които не просто следват, а създават стандарти за нови
туристически продукти. Слоганът и мотото на участниците в конгреса е GAME
CHANGERS.
Участието
на българския Замък в туристическата организация на ООН и изключителната
възможност да представи своят продукт на международния форум е признание за
туризма на страната ни като цяло. По
време на конгреса за първи път официално бе анонсирана кандидатурата на Созопол
за "Най-добра европейска дестинация за 2017 година". След като
Замъкът получи престижната награда през тази година, още една българско участие
в международната надпревара ще даде допълнителен тласък на туризма не само в
Черноморския регион, но и в национален мащаб.
Няма коментари:
Публикуване на коментар