Translate

петък, 12 февруари 2016 г.

Coca-Cola обяви новата си глобална маркетинг стратегия - „Един бранд“



За първи път всички продукти от семейството на Coca-Cola са под един бранд и в една обща
глобална кампания под надслов „Taste The Feeling”, която през 2016 г. стартира в световен мащаб. Новият слоган на компанията замества - “Отвори път на щастието“, който е от последните 7 години.
Мащабната комуникационна кампания освен него включва и нова визуална идентичност, над 100 вълнуващи визии от световноизвестните модните фотографи Guy Aroch и Nacho Ricci, 10 клипа, интерактивна дигитална платформа, нова оригинална музика.
„Taste The Feeling“ е името на новия химн на Coca-Cola, специално разработен от музикалните звезди Conrad Sewell и Avicii.
Тази промяна подчертава ангажимента на компанията за предоставяне на избор на потребителите, така че всеки може да предпочете своята Coca-Cola, с или без калории, която най-добре отговаря на неговия вкус, начин на живот и хранене.
„Coca-Cola не е само продукт за специални моменти, а ни помага да направим повече моменти специални. Това е идеята на кампанията - да преоткрием уникалния вкус на Coca-Cola и удоволствието за всички сетива. Връщаме се обратно към корените си“, сподели Камен Алексов, Търговски Директор на Coca-Cola за България и Адриатическия регион.А Светослав Атанасов, Изпълнителен директор на Coca-Cola ХБК България подчерта:
България е много специална страна за Coca-Cola вече 50 години. В компанията са заети 2 000 души, като тя поддържа още 19 200 работни места в българската икономика. Заедно със своите клиенти и техни доставчици е добавила стойност към българската икономика в размер от над 270 милиона евро или 0.6% от БВП на страната.
Премиерата на „Taste The Feeling“ събра най-актуалните български звезди, сред които Никол Станкулова, Орлин Павлов, Рафи, Ангел Ковачев, Михаела Маринова, Калин Вельов и много други гости.

Няма коментари:

Публикуване на коментар