За първи път всички продукти от семейството на Coca-Cola са
под един бранд и в една обща
глобална кампания под надслов „Taste The Feeling”,
която през 2016 г. стартира в световен мащаб. Новият слоган на компанията
замества - “Отвори път на щастието“, който е от последните 7 години.
Мащабната комуникационна кампания освен него включва и
нова визуална идентичност, над 100 вълнуващи визии от световноизвестните
модните фотографи Guy Aroch и Nacho Ricci, 10 клипа, интерактивна дигитална
платформа, нова оригинална музика.
„Taste The Feeling“ е името на новия химн на Coca-Cola,
специално разработен от музикалните звезди Conrad Sewell и Avicii.
Тази промяна подчертава ангажимента на компанията за
предоставяне на избор на потребителите, така че всеки може да предпочете своята
Coca-Cola, с или без калории, която най-добре отговаря на неговия вкус, начин
на живот и хранене.
„Coca-Cola не е само продукт за специални моменти, а ни помага да направим повече моменти специални. Това е идеята на кампанията - да преоткрием уникалния вкус на Coca-Cola и удоволствието за всички сетива. Връщаме се обратно към корените си“, сподели Камен Алексов, Търговски Директор на Coca-Cola за България и Адриатическия регион.А Светослав Атанасов, Изпълнителен директор на Coca-Cola ХБК България подчерта:
„Coca-Cola не е само продукт за специални моменти, а ни помага да направим повече моменти специални. Това е идеята на кампанията - да преоткрием уникалния вкус на Coca-Cola и удоволствието за всички сетива. Връщаме се обратно към корените си“, сподели Камен Алексов, Търговски Директор на Coca-Cola за България и Адриатическия регион.А Светослав Атанасов, Изпълнителен директор на Coca-Cola ХБК България подчерта:

Премиерата на „Taste The Feeling“ събра най-актуалните
български звезди, сред които Никол Станкулова, Орлин Павлов, Рафи, Ангел
Ковачев, Михаела Маринова, Калин Вельов и много други гости.
Няма коментари:
Публикуване на коментар