Translate

вторник, 9 февруари 2016 г.

Талче, да бъде светла паметта ти !



Здравният журналист от БНТ -Талка Симеонова отиде в един по-хубав свят! Тя бе от тези хората, които те възприемат или не, но като личност, а не от гледна точка на медията, която ти представляваш.
Всеки непредубеден човек ще открие професионализмът и съпричастността и към човешките проблеми и болки във всеки неин репортаж.
Тя бе от малкото колеги, които ще ти звъннат, за да те попитат - „защо те нямаше, да не си болна?”
Тя бе тази, която ще ти изпрати есемес по най-неочакван повод – празник или за събитие.
Тя бе тази, която с лека горчивина и много извинително (заради забързаното и напрегнато ни ежедневие) споделяше, колко бързо човек е забравян/забравен, когато житейските проблеми го „притиснат”...
Талче, ще ми липсват разговорите, срещите с теб, защото ти никога не ме забрави и в хубавите и в лошите ми мигове.
Ще ми липсваш, защото наистина хора много, но човеци малко, особено напоследък...
Ще си спомням за теб винаги с добро, но и с болка, че загубих един истински приятел, а те са ми малко и  затова са безценни.. .
Талче, поклон пред паметта ти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар