Translate

понеделник, 14 април 2014 г.

Дизайнерката Христина Ангелова откри първия си шоурум


Бъдете съвършени в стила си с TINĀ SOCIAL CLUB


TINĀ SOCIAL CLUB е българска модна марка, която е основана през 2011г. и само за за три
години нашумя в модните среди. Част от колекциите на бранда вече се предлагат в Москва и Палма де Майорка. А през 2012г. на филмовия фестивал в Кан, известната белгийска продуцентка Amelie Van Elmbst избра блестяща пайетна рокля ТINĀ, за да се появи на червения килим.
На 10 април с бляскаво парти беше открит първият шоурум с монобранд концепция, който се намира на бул.“Витоша“№192-198. Един от най-известните шопинг булеварди в столицата приюти творенията на талантливата дизайнерка Христина Ангелова. Отбрани гости от бизнес и шоу средите бяха сред първите, които се докоснаха до творенията на този необичаен моден клуб. Сред тях се откроиха проф.Любомир Стойков, моделката Гери Дончева, тв водеща Христина Драганова, , художничката Искра Георгиева и много други.
TINĀ SOCIAL CLUB се стреми да покаже света на модата като взаимовръзка с изкуството и индивидуалността на жената. Всяко едно сако или рокля от колекцията на модния бранд е началото на една лична история, историята на жената, която го носи. Именно тази история е в сърцето на този необикновен клуб. Днес модният бранд се превръща в лайфстайл.
Мотото на марката е: „Ние сме това, което правим постоянно, тогава съвършенството не е действие, а навик. Бъдете и вие съвършени в стила си!"
 






Няма коментари:

Публикуване на коментар