
Комфо беше избрана измежду хиляди кандидати
от Европа в категорията „софтуерна компания“. Бяха използвани 20 основни количествени
и качествени критерия за оценяване на кандидатите, сред които – участие на пазара,
финансови резултати, технологична иновация, влияние върху обществото, качество на
управлението, изпълнение на стратегия, интеграция в
свързани индустрии.
„Радваме се, че усилията, и ентусиазмът на
екипа ни бяха признати в Европа благодарение на наградите Ред Херинг. Тя е едно от
доказателствата, че сме поели в правилната посока на иновации и развитие на
софтуерните ни продукти. Предстои ни да продължим изграждането на екипа ни,
подсилвайки го с мотивирани таланти, заедно с които да помогнем на повече
бизнеси да бъдат успешни в социалните мрежи,“сподели
Динко Танев, съосновател и директор на развойния център на Комфо.
-------
Комфо е международна ИТ компания, която е
лидер на скандинавския пазар в предлагането на софтуер за маркетинг в
социалните мрежи. Комфо е основана през 2008 г. и към момента екипът се състои
от над 65 специалиста, 45 от които са в България. Над 400 големи компании
използват софтуера на Комфо за маркетинг дейности и управление на присъствието
във Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, YouTube и Google+.
Няма коментари:
Публикуване на коментар