За пета поредна година бе дадено началото на образователната кампания „Пресичам безопасно с TEDI”, като за първи път инициативата стартира от Стара Загора. Домакин на събитието бе Начално училище "Димитър Благоев", където първокласници придобиха ценни знания от представители на Главна дирекция „Национална полиция“. Техен верен спътник в уроците бе и мечето TEDI.
Кампанията има за цел да запознае децата на България с правилата за движение по пътищата, а нейни организатори са Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи.
Ежегодно инициативата се случва в хибриден формат, като практическите обучения от представители на Главна дирекция „Национална полиция“ се провеждат в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.
Освен откритите уроци, организаторите са създали и иновативен мултимедиен урок - https://presicham-s.tedi.bg/, който да бъде използван безплатно от всички български училища. Така децата влизат в ролята на пешеходци, водачи и пътници, за да научат какво е правилното поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил или управление на велосипеди и тротинетки. Подготвени са и онлайн тестове, с които учениците да затвърдят знанията си за своята безопасност на пътя.
Над 10 000 е броят на учениците от първи до трети клас, които ще преминат през обучението „Пресичам безопасно с TEDI”. До момента в инициативата са се включили 65 училища от 22 населени места от цялата страна.
“Като родител, аз самата оценявам колко е важно достатъчно рано да научим децата си на основните правила за пътна безопасност. Затова се гордея, че в Тимбарк България здравето и безопасността на децата на България е ангажимент не само на всеки отделен служител, но на цялата компания. Пет поредни години, организираме кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“, като целим на достъпен за децата език, по забавен и интерактивен начин да помогнем за формирането на правилно и безопасно поведение на децата на и около пътното платно. Щастливи сме, че кампанията набира все по-голяма популярност и одобрение от деца, родители и учители, защото вярваме, че така инвестираме в изграждането на съзнателни бъдещи поколения, които ще пазят не само своя, но и чуждия живот на пътя“, сподели Лора Величкова, бранд мениджър на TEDI в Тимбарк България.
Няма коментари:
Публикуване на коментар