Translate

петък, 18 октомври 2024 г.

Кока-Кола ХБК България обявява стратегически промени в лидерския си екип с две нови ключови назначения

Йордан Славов заема позицията директор „Търговски отдел“, а Мария Каранедева го наследява в ролята на директор „Нови бизнеси - кафе и алкохолни напитки“

 

 

Кока-Кола ХБК България обявява две нови ключови назначения в ръководния си екип, като част от своята дългосрочна стратегия за развитие на таланти и укрепване на лидерските си позиции на пазара. С тези промени, най-големият производител на напитки в страната, подчертава своя ангажимент към предоставянето на възможности за кариерен растеж и вътрешно развитие на членовете на екипа си, като същевременно продължава да насочва усилията си към развитие на иновативен и устойчив бизнес.

Йордан Славов, който понастоящем заемаше позицията директор „Нови бизнеси - кафе и алкохолни напитки“, ще бъде новият търговски директор на Кока-Кола ХБК България. Той поема позицията от Явор Стефанов, който в началото на октомври пое ролята на генерален директор на компанията. Славов е част от екипа на Кока-Кола ХБК България от 2008г. и през годините е заемал редица ръководни роли както с маркетинг насоченост, така и в направление продажби. Като директор „Ключови клиенти“ и „Регионален търговски директор“, той отбеляза впечатляващи постижения, сред които постигането на най-висок резултат за ангажираност в региона си и сериозен ръст на приходите в отдела за ключови клиенти. В последната си роля, Йордан и екипът му успешно лансираха марките от портфолиото на Bacardi и затвърдиха водещата позиция на водка Finlandia на българския пазар.

-Пред нас стоят редица предизвикателства и същевременно огромни възможности за растеж и съм убеден, че заедно с талантливия ни и мотивиран екип ще продължим да надграждаме успехите, които постигнахме до момента, сподели Славов.

На негово място като директор „Нови бизнеси - кафе и алкохолни напитки“ застава Мария Каранедева, която до момента бе регионален директор продажби в компанията. Тя се присъединява към Кока-Кола ХБК България през 2010г. и е сред доказаните лидери в екипа - с богат опит в продажбите, модерната търговия и развитието на таланти. В досегашната си роля на регионален директор ръководи екип от над 90 професионалисти и отговаря за партньорствата със 6 500 клиенти, като внася промяна по отношение на ангажираността на търговските представители и постига значителен напредък в ключови инициативи за подобряване на структурата и процесите в компанията.

-Портфолиото ни е сред най-силните, богати и гъвкави в сектора на напитките в страната и предлага водещи сред потребителите марки. Нямам съмнение, че заедно с екипа ни ще продължим да ги утвърждаваме на пазара и да създаваме допълнителна стойност за нашите партньори и потребители, заяви Каранедева.

 

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар