Новият български
сериал „Много мой човек“ също стартира със сериозен успех
NOVA постави силно начало
на пролетния телевизионен сезон и остана категоричният избор на зрителите в
активна възраст. В изминалите седем дни медията предложи разнообразие от хитови
продукции в праймтайм, сред които шоуто за звездни преобразявания „Като две
капки вода“, най-романтичното предаване в ефира „Един за друг“, кулинарното
риалити „Hell‘s Kitchen“ и новият комедиен сериал „Много мой човек“.
Първите епизоди на
„Един за друг“, „Като две капки вода“ и „Hell‘s Kitchen“ подобриха рекордите за най-силен старт в историята на NOVA. Така медията остави конкуренцията си далеч
назад, като в някои от вечерите разликата спрямо втората телевизия в класацията
беше над 2 пъти. Премиерният български сериал „Много мой човек“ също стартира
със сериозен успех на 23 февруари. Официалните пийпълметрични данни показват,
че сериалът е отчел аудиторен дял от 29,4% сред зрителите в активна възраст /18-49
г./, докато втората телевизия в класацията е с 22,3% по същото време.
Пийпълметричните
резултати сочат, че по време на ключовите програми, излъчени непосредствено
след централната емисия новини, NOVA е успяла да регистрира първо място по
аудиторен дял сред зрителите в активна възраст /18-49 г./ във всяка една от
последните седем вечери.
Идентични са данните
и в другата основна целева група на NOVA – хората на възраст между 18 и 59
години. Медията запазва лидерството си в
стартовата седмица от новия телевизионен сезон.
NOVA ще продължи да
предлага на българската аудитория несравнимо телевизионно преживяване през
пролетния телевизионен сезон, осигурявайки висок продукционен стандарт и
стойностно съдържание в праймтайм.
Няма коментари:
Публикуване на коментар