Kaufland България получи отличието „Най-ефективен рекламодател“
Бяха обявени победителите
в петнадесетото издание на престижния конкурс Effie България. За „Най-ефективна
агенция“ на 2022 година бе обявена Noble Graphics, която с общо шест награди -
три златни, две сребърни и една бронзова - получи голямото отличие за трети пореден
път. В класацията на второ място застана агенция proof., а третото място се заема от ББДО Груп/Медия
Дайрекшън ОМД.
Kaufland България спечели
отличието „Най-ефективен рекламодател“ благодарение на спечелените една златна,
две сребърни и една бронзова награди, следван от Carlsberg Bulgaria на второ място.
В класацията „Най-ефективна
търговска марка“ на първо място застана Kaufland.
Най-ефективните
маркетингови комуникации, реализирани в периода 1 януари 2021 – 31 август 2022г.,
бяха наградени с общо пет златни, четири сребърни и седем бронзови отличия.
Тази година, благодарение на въвеждането на категория „Устойчив успех“, агенции
и компании имаха възможност да демонстрират ефективността на маркетинговите
комуникации за повече от 3 години.
Наградите Effie се
присъждат на базата на най-важния критерий за успешна комуникация – нейната
ефективност. Те са не просто признание. Те са форум с мисия да водят,
вдъхновяват и награждават маркетинговата ефективност и професионалистите зад
най-ефективните практики в рекламната и маркетингова индустрия.
Пълен списък на
победителите в Effie Awards България 2022 можете да разгледате тук.
Наградите Effie
България се организират от Българска асоциация на комуникационните агенции /БАКА/,
като тази година се провеждат под наслов „Съвършено свършена работа“.
Наградите Effie
България 2022 се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group –
платинен спонсор, и Kaufland България – златен спонсор на конкурса.
Няма коментари:
Публикуване на коментар