Новата 100% рециклируема
PET бутилка от 300 мл. на любимите Coca‑Cola Original Taste и Fanta с кампанията „Освежи се с 300“, донесоха на
компанията в България бронзов приз
на престижния конкурс
Кока-Кола България за
поредна година успя да пребори конкуренцията и си извоюва почетно отличие на
петнадесетото издание на престижния конкурс за ефективност на маркетинговите
комуникации Effie Awards България 2022. Новата 100% рециклируема PET бутилка от
300 мл. на Coca‑Cola Original Taste и Fanta с кампанията „Освежи се с 300“, по
случай лансирането им е това, което донесе на компанията бронзов приз, в
категория „Стоки“, на тазгодишните награди.
Кампанията „Освежи се с 300“ стартира през лятото на 2022 година
и успешно изпълни своята мисия, а именно да позиционира сред тийнейджъри и
младежи новата PET бутилка от 300 мл., която не само отговаря на дневните им
ценови възможности, но и им предоставя желаното количество за моментна
консумация, от любимата напитка, в най-предпочитаната опаковка – бутилката.
Благодарение на серия от активности, посланието „Освежи се с 300“ влезе по
естествен начин във всекидневния език и градския жаргон, с което компанията
успя да постигне тъждество между емоция и характеристика на продукта. Кулминация
на кампанията бе завръщането на емблематичното турне „Coca-Cola The Voice Happy
Energy Tour“, което тази година бе обвързано изцяло с лансирането на новата 100%
рециклируема бутилка от 300 мл., която сподели всеки вълнуващ летен миг със
запалените меломани.
С кампанията „Освежи
се с 300“ Кока-Кола България не само успя да привлече нови потребители, но и да
увеличи честотата на покупка на настоящите такива, като реализира 35% нови привлечени
потребители.
„От името на целия екип на системата на Кока-Кола в България бих искала
да благодаря за тази награда. Тя е поредното доказателство, че вървим в
правилната посока, отговаряйки изцяло на нуждите на нашите потребители и
промените в начина им на живот. В последните години състоянието на пазара /инфлация,
покачване на суровините, недостиг на алуминий и др./, наложи увеличение на цените
на редица продукти, което води до загуба на потребители и намаляване на
честотата на покупки, особено при тийнейджъри и млади хора 16-29 г. Създадохме
опаковка, която е с цена от 0,99 ст. и с размер, който дава точното количество
от любимата напитка“, сподели по
време на церемонията Светлана Димитрова, Маркетинг Мениджър в Кока-Кола за България.
Наградите Effie са
международно утвърден стандарт за измерване на успеха сред рекламните агенции и
рекламодатели по цял свят, вече повече от 50 години. Престижните отличия се връчват
в 51 страни на 6 континента, като с всяка изминала година се утвърждават все
повече като глобален символ на успеха, радвайки се на признание едновременно
сред рекламодатели и рекламни агенции. В България конкурсът се организира от
Българската асоциация на комуникационните агенции /БАКА/ и се провежда от 2007
година насам.
Няма коментари:
Публикуване на коментар