След 10 години успешна колаборация, партньорите удължиха
договора си до 2025, фокусирайки се основно върху дигиталните активности
Докато Реал Мадрид показва как се играe футбол на най-високо ниво, то NIVEA MEN се
откроява като експерт в грижата за мъжката кожа, затвърждавайки и двата
шампиона като неоспорими лидери в своята сфера. След четири години на успешно
партньорство в редица страни, двата бранда стартират своето глобално
сътрудничество в над 70 държави през 2017. Споделянето на едни и същи ценности допълва
взаимно двата гиганта и създава отлични условия за удължаването на договора им:
NIVEA MEN –
марката, която скоро отбеляза 100 години и Реал Мадрид – тимът, оценен като
„Най-добрият клуб за 20 век“, ще продължат своето партньорство до 2025г.
„Изключително доволен съм от продължаването на успешното ни
партньорство с Реал Мадрид“ – споделя Освалд Баркхан, член на изпълнителния
съвет на Баейрсдорф, отговарящ за Европа, САЩ/Канада. „В световен мащаб 55% от
мъжете са футболни фенове и това е най-популярният спорт в много от нашите
ключови локации. За NIVEA MEN
това партньорство предлага уникална възможност да достигнем и на емоционално
ниво до нашия таргет чрез експертизата ни в поддържането и грижата за кожата.“
Навлизайки вече в десетата година от съвместното си
партньорство и особено през последните години, двата бранда успяват да
инициират редица ангажиращи потребителя активации, свързани с лансирането на
нови продукти. Заедно, те споделят интересна информация, ангажиращи истории и
дори фен-срещи с въпроси на живо в социалните мрежи. По време на COVID-19 пандемията двата
бранда отново показват силата на успешното си партньорство, обединявайки усилия
в дигитални кампании, чийто основен фокус са насърчаването на феновете да се
грижат за себе си и за околните. Такъв пример е и организираната онлайн игра
във FIFA с играчи на
Реал Мадрид, които да подкрепят идеята за обединяването и събирането на хора
онлайн.
„NIVEA MEN
винаги са били част от дневната рутина на нашите играчи, които много харесват
съвместното ни партньорство“ – споделя Емилио Буртагеньо, директор „Връзки с институциите“
на Реал Мадрид. „Нямаме търпение да затвърдим нашите отношения и през
следващите години.“
Следващите три години от партньорството ще се фокусират
върху дигиталните активности, където потребители и фенове споделят ценностите
на NIVEA MEN и Реал
Мадрид. Целта е да се създаде по-ангажиращо съдържание за младата аудитория,
използвайки нови платформи на комуникация и водени от идеята за „грижата“ във
всичките нейни аспекти. „Това партньорство обединява двама безспорни шампиони в
световен мащаб“ споделя Грита Льобсак, президент на марката NIVEA “Продължавайки напред, ние целим
да изследваме нови дигитални канали, учейки се един от друг. В същото време
искаме да представим нашата експертиза за грижата на кожата на всички поколения,
както на терена, така и извън него”.
Няма коментари:
Публикуване на коментар