Translate

понеделник, 17 октомври 2022 г.

Един легендарен отбор: Реал Мадрид и NIVEA MEN продължават своето дългогодишно партньорство

След 10 години успешна колаборация, партньорите удължиха договора си до 2025, фокусирайки се основно върху дигиталните активности
 
 
 
Докато Реал Мадрид показва как се играe футбол на най-високо ниво, то NIVEA MEN се откроява като експерт в грижата за мъжката кожа, затвърждавайки и двата шампиона като неоспорими лидери в своята сфера. След четири години на успешно партньорство в редица страни, двата бранда стартират своето глобално сътрудничество в над 70 държави през 2017. Споделянето на едни и същи ценности допълва взаимно двата гиганта и създава отлични условия за удължаването на договора им: NIVEA MEN – марката, която скоро отбеляза 100 години и Реал Мадрид – тимът, оценен като „Най-добрият клуб за 20 век“, ще продължат своето партньорство до 2025г.
„Изключително доволен съм от продължаването на успешното ни партньорство с Реал Мадрид“ – споделя Освалд Баркхан, член на изпълнителния съвет на Баейрсдорф, отговарящ за Европа, САЩ/Канада. „В световен мащаб 55% от мъжете са футболни фенове и това е най-популярният спорт в много от нашите ключови локации. За NIVEA MEN това партньорство предлага уникална възможност да достигнем и на емоционално ниво до нашия таргет чрез експертизата ни в поддържането и грижата за кожата.“
Навлизайки вече в десетата година от съвместното си партньорство и особено през последните години, двата бранда успяват да инициират редица ангажиращи потребителя активации, свързани с лансирането на нови продукти. Заедно, те споделят интересна информация, ангажиращи истории и дори фен-срещи с въпроси на живо в социалните мрежи. По време на COVID-19 пандемията двата бранда отново показват силата на успешното си партньорство, обединявайки усилия в дигитални кампании, чийто основен фокус са насърчаването на феновете да се грижат за себе си и за околните. Такъв пример е и организираната онлайн игра във FIFA с играчи на Реал Мадрид, които да подкрепят идеята за обединяването и събирането на хора онлайн.
NIVEA MEN винаги са били част от дневната рутина на нашите играчи, които много харесват съвместното ни партньорство“ – споделя Емилио Буртагеньо, директор „Връзки с институциите“ на Реал Мадрид. „Нямаме търпение да затвърдим нашите отношения и през следващите години.“
Следващите три години от партньорството ще се фокусират върху дигиталните активности, където потребители и фенове споделят ценностите на NIVEA MEN и Реал Мадрид. Целта е да се създаде по-ангажиращо съдържание за младата аудитория, използвайки нови платформи на комуникация и водени от идеята за „грижата“ във всичките нейни аспекти. „Това партньорство обединява двама безспорни шампиони в световен мащаб“ споделя Грита Льобсак, президент на марката NIVEA
“Продължавайки напред, ние целим да изследваме нови дигитални канали, учейки се един от друг. В същото време искаме да представим нашата експертиза за грижата на кожата на всички поколения, както на терена, така и извън него”.
 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар