Translate

неделя, 16 октомври 2022 г.

Трафикът на българския eMAG Marketplace е нараснал с 14% за една година, а броят на търговците надмина 5000

·        7 години eMAG Marketplace България: над 5000 търговци и над 2 милиона продукта
·        Новите функционалности и инструменти на платформата стимулират ускореното й развитие
·        29% от търговците в eMAG Marketplace България са увеличили повече от двойно приходите си
 
 
През седмата година, откакто стартира в България, екосистемата на eMAG
Marketplace в България наброява над 5000 търговци, които предлагат над 2 милиона активни продукта и носи добавена стойност по цялата икономическа верига. Устойчивото и продължаващо развитие на платформата стъпва на инвестиции, технологии, иновации и високопрофесионален екип.
За последната година трафикът на българския eMAG Marketplace е нараснал с 14%, с реализирани 1,4 милиона поръчки. Средният ръст на приходите на търговците се е увеличил с 20%, а 29% от тях имат повече от удвоени приходи.
Тези и други интересни данни бяха представени по време на третото издание на ежегодното събитие Sellers’ Day /Деня на търговците/ на eMAG, което се проведе тази седмица. То събра онлайн над 200 търговци на дребно от различни индустрии, готови да работят в цифровата икономика и да развиват бизнеса си на национално и международно ниво. Те имаха възможността да се запознаят с плановете и стратегиите на eMAG Marketplace, най-новите тенденции в електронната търговия, релевантни данни и напредък, както и да получат полезни съвети как да разраснат своята дейност в платформата.
Платформата стартира програмата Open Bulgaria, която предлага на малките местни производители достъп до един от водещите канали за онлайн търговия у нас чрез пускане на техните продукти за продажба в eMAG Marketplace при специални условия. По този начин български производители, занаятчии и НПО, отговарящи на определени критерии, получават възможност да използват модерен канал за продажби, предлагащ навлизане на пазар с над един милион потенциални клиенти на онлайн платформата.
На търговците в eMAG Marketplace беше предложена и възможността да интегрират функцията eMAG eCREDIT, която позволява да предоставят на клиентите възможност да купуват продукти на удобни за тях вноски, без да е нужен пряк контакт с банка и само въз основа на онлайн одобрение.
eMAG Academy – мястото за обучение, съвети и усъвършенстване на Marketplace търговците става все по-популярно, което е доказателство за желанието им да се развиват и да са в крак с най-актуалното в сферата на електронната търговия. Само за последната година eMAG Academy има над половин милион посещения на специализираните статии и видеа.
Бъдещите планове включват разширяване с нови продуктови категории и бърза и лесна интеграция на eMAG Marketplace Courier чрез специален интерфейс, който ще улесни управлението на доставките и ще позволи клиентите да бъдат уведомявани автоматично относно етапа на техните поръчки. Обявяването на очакваното време за доставка на страниците на продуктите е още една функция, отговаряща на нуждите на потребителите.
Ще се улесни още повече достъпа до трансгранични продажби и ще се добавят нови методи за доставки на поръчки.
Вече започва и активната подготовка за най-голямото търговско събитие за годината на платформата – eMAG Black Friday 2022. За търговците, които участват в кампанията, се подготвят специални условия.
В рамките на събитието Sellers’ Day бяха отличени най-добре представящите се търговци на eMAG Marketplace. Те получиха награди на обща стойност 26 000 лева, които могат да използват за маркетингови цели на своя бизнес в платформата на eMAG.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар