·
7
години eMAG Marketplace България: над 5000 търговци и над 2 милиона продукта
·
Новите функционалности и инструменти на
платформата стимулират ускореното й развитие
·
29% от търговците в eMAG Marketplace България са
увеличили повече от двойно приходите си
През седмата година, откакто стартира в България,
екосистемата на eMAG
Marketplace в България наброява над 5000 търговци, които предлагат над 2 милиона активни продукта и носи добавена стойност по цялата икономическа верига. Устойчивото и продължаващо развитие на платформата стъпва на инвестиции, технологии, иновации и високопрофесионален екип.
Marketplace в България наброява над 5000 търговци, които предлагат над 2 милиона активни продукта и носи добавена стойност по цялата икономическа верига. Устойчивото и продължаващо развитие на платформата стъпва на инвестиции, технологии, иновации и високопрофесионален екип.
За последната година трафикът на българския eMAG Marketplace е нараснал с 14%,
с реализирани 1,4 милиона поръчки. Средният ръст на приходите на търговците се
е увеличил с 20%, а 29% от тях имат повече от удвоени приходи.
Тези и други интересни данни бяха представени по време на
третото издание на ежегодното събитие Sellers’ Day /Деня на търговците/ на
eMAG, което се проведе тази седмица. То събра онлайн над 200 търговци на дребно
от различни индустрии, готови да работят в цифровата икономика и да развиват
бизнеса си на национално и международно ниво. Те имаха възможността да се
запознаят с плановете и стратегиите на eMAG Marketplace, най-новите тенденции в
електронната търговия, релевантни данни и напредък, както и да получат полезни
съвети как да разраснат своята дейност в платформата.
Платформата стартира програмата Open Bulgaria, която предлага на малките
местни производители достъп до един от водещите канали за онлайн търговия у нас
чрез пускане на техните продукти за продажба в eMAG Marketplace при специални
условия. По този начин български производители, занаятчии и НПО, отговарящи на
определени критерии, получават възможност да използват модерен канал за
продажби, предлагащ навлизане на пазар с над един милион потенциални клиенти на
онлайн платформата.
На търговците в eMAG Marketplace беше предложена и
възможността да интегрират функцията eMAG eCREDIT, която позволява да
предоставят на клиентите възможност да купуват продукти на удобни за тях
вноски, без да е нужен пряк контакт с банка и само въз основа на онлайн
одобрение.
eMAG
Academy – мястото за обучение, съвети и усъвършенстване на Marketplace
търговците става все по-популярно, което е доказателство за желанието им да се
развиват и да са в крак с най-актуалното в сферата на електронната търговия.
Само за последната година eMAG
Academy има над половин милион посещения на специализираните статии и
видеа.
Бъдещите планове включват разширяване с нови продуктови
категории и бърза и лесна интеграция на eMAG Marketplace Courier чрез специален
интерфейс, който ще улесни управлението на доставките и ще позволи клиентите да
бъдат уведомявани автоматично относно етапа на техните поръчки. Обявяването на
очакваното време за доставка на страниците на продуктите е още една функция,
отговаряща на нуждите на потребителите.
Ще се улесни още повече достъпа до трансгранични продажби и
ще се добавят нови методи за доставки на поръчки.
Вече започва и активната подготовка за най-голямото
търговско събитие за годината на платформата – eMAG Black Friday 2022. За
търговците, които участват в кампанията, се подготвят специални условия.
В рамките на събитието Sellers’ Day бяха отличени най-добре представящите се търговци на
eMAG Marketplace. Те получиха награди на обща стойност 26 000 лева, които могат
да използват за маркетингови цели на своя бизнес в платформата на eMAG.
Няма коментари:
Публикуване на коментар