Логистичната компания раздава ябълки и оставя хората сами
да изберат дали да ги получат в найлонова торба или в хартиен плик
GreenPoint взе
участие в десетото издание на най-голямото събитие на логистичната индустрия в
България – „Логистична бизнес конференция 2022“. Компанията се отличи от
останалите в сферата, като избра на своя щанд да не предлага очакваните
рекламни тефтери, химикалки или
брошури, а ябълки. Пред щанда й бяха подготвени найлонови торби и хартиени
пликове, а гостите на конференцията сами можеха да изберат как да отнесат
плодовете у дома.
С този провокативен „социален експеримент“, GreenPoint доказа, че при избор между
найлон и хартия, несъзнателно посягаме към природосъобразния вариант, а именно
– хартията. В допълнение зелените ябълки на GreenPoint накараха гостите на събитието да се замислят за
устойчивостта; не само по отношение на опаковката, но и когато става дума за транспорт,
където изборът трябва да бъде също толкова естествен и природосъобразен.
„Зад иновативното
решение стои идеята за опазване на околната среда, която не цели да поучава, а
да покаже, че съвременният човек взима устойчиви решения, без да се замисля; че
за него това е „естественият избор“, каза Цветанка Фратева, главен
изпълнителен директор на GreenPoint.
Тя беше сред ключовите участници в десетото издание на
конференцията. Представянето й бе посветено на темата от втората част на
дискусионния панел, озаглавена „Зелена логистика: електромобилността като цел и
революция“. В рамките му тя сподели как стратегията и начинът на работа на GreenPoint разчитат не само на
устойчивостта, но и на хората, които най-добре знаят, което е най-добро за
бъдещото на тях и техните деца.
Няма коментари:
Публикуване на коментар