Бургаско е най-бързо развиващият се бранд в България в
категория бира по пазарен дял в обем за 2021г. спрямо 202 г. според NielsenIQ
RMS. Данните са за 12-месечния период, приключващ на 31.12.2021г., и обхващат
ритейл пазара на бира в България /вкл. и петрол канала/. Статистиката показва
устойчивото развитие и растеж на бранда, който компанията регистрира в
последните години.
„Щастливи сме, че Бургаско се превърна в толкова
разпознаваем и любим бранд за много българи. Логично е да го свързваме с лятото
и морето, но данните показват, че марката все по-често е предпочитаният избор
не само на регионално, но и на национално ниво. Това може само да ни радва,
защото е ясно свидетелство за качеството на продукта и ангажираността на
потребителите с него“, казва Десислава Даковска, старши бранд мениджър „Локални
марки“ в „Каменица“ АД.
Този успех, освен плод на целенасочените усилия на компанията,
е и резултат от националния план за развитие на марката. По повод
50-годишнината на бранда през 2021г. Бургаско стартира редица активности, с
които очарова своите фенове, посвещавайки и кампания на своя роден град.
Посланието „Ние сме Бургас“ е част от плана за създаването на устойчиви връзки
в потребителското съзнание между Бургаско, морето и
усещането за лято, но и не само. Бургаско създава специално видео, в което показва
уникалността, чара и защо Бургас е по-различен от всички други градове. Тази
година кампанията продължава с пълна сила в родния град на марката.
Комуникационните материали и визии са вдъхновени от и показват истински
бургазлии – емблематични хора от града и собственици на местни магазинчета и
заведения.
От създаването си през 1971г. до момента Бургаско бележи
сериозно развитие по пътя си от един от най-разпознаваемите регионални брандове
към предпочитана марка бира в национален мащаб. Лидерските позиции, които
заема, са свързани с ключовите послания, които компанията стратегически
развива. Бургаско носи морския дух на родния си град и говори на аудиторията
25-39 г., която в забързаното ежедневие има нужда да избяга на спокойно и
безгрижно място. Задълбоченото проучване на профила на потребителите на бранда
показва, че те търсят повече освежаващи моменти, релакс, свобода и баланс в
ежедневието си. Преживяването, което носи Бургаско, казвайки „Отпусни се, морето
е тук“, дава именно тези усещания и е в основата за успеха на бранда.
Няма коментари:
Публикуване на коментар