Translate

понеделник, 17 октомври 2022 г.

Бургаско е най-бързо растящият бранд като дял в обем на българския бирен пазар през 2021г.

 

Бургаско е най-бързо развиващият се бранд в България в категория бира по пазарен дял в обем за 2021г. спрямо 202 г. според NielsenIQ RMS. Данните са за 12-месечния период, приключващ на 31.12.2021г., и обхващат ритейл пазара на бира в България /вкл. и петрол канала/. Статистиката показва устойчивото развитие и растеж на бранда, който компанията регистрира в последните години.
„Щастливи сме, че Бургаско се превърна в толкова разпознаваем и любим бранд за много българи. Логично е да го свързваме с лятото и морето, но данните показват, че марката все по-често е предпочитаният избор не само на регионално, но и на национално ниво. Това може само да ни радва, защото е ясно свидетелство за качеството на продукта и ангажираността на потребителите с него“, казва Десислава Даковска, старши бранд мениджър „Локални марки“ в „Каменица“ АД.
Този успех, освен плод на целенасочените усилия на компанията, е и резултат от националния план за развитие на марката. По повод 50-годишнината на бранда през 2021г. Бургаско стартира редица активности, с които очарова своите фенове, посвещавайки и кампания на своя роден град. Посланието „Ние сме Бургас“ е част от плана за създаването на устойчиви връзки в потребителското съзнание между Бургаско, морето и усещането за лято, но и не само. Бургаско създава специално видео, в което показва уникалността, чара и защо Бургас е по-различен от всички други градове. Тази година кампанията продължава с пълна сила в родния град на марката. Комуникационните материали и визии са вдъхновени от и показват истински бургазлии – емблематични хора от града и собственици на местни магазинчета и заведения.
От създаването си през 1971г. до момента Бургаско бележи сериозно развитие по пътя си от един от най-разпознаваемите регионални брандове към предпочитана марка бира в национален мащаб. Лидерските позиции, които заема, са свързани с ключовите послания, които компанията стратегически развива. Бургаско носи морския дух на родния си град и говори на аудиторията 25-39 г., която в забързаното ежедневие има нужда да избяга на спокойно и безгрижно място. Задълбоченото проучване на профила на потребителите на бранда показва, че те търсят повече освежаващи моменти, релакс, свобода и баланс в ежедневието си. Преживяването, което носи Бургаско, казвайки „Отпусни се, морето е тук“, дава именно тези усещания и е в основата за успеха на бранда.
 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар