Служители
на Нестле България се включиха в кампанията за популяризиране на осиновяването
на домашни любимци
Служители на Нестле зарадваха обитателите на приюта
за безстопанствени животни „Фермата“ на Animal Rescue в Долни Богров, като ги
разходиха и се погрижиха кучетата да се чувстват щастливи, а опашките им да
махат от радост. Целта на разходката бе да подари на обитателите на „Фермата“ повече
пълноценно време навън в много активни игри и забавления, получавайки внимание
и любов.
„Общуването с животни е доказано едно от най-ценните
в човешкия живот. Няма по-хубаво от това да помогнеш на куче в беда и се
надявам повече хора да помислят за домашен любимец, взет от „Фермата“, коментира
Ивелина Василева, мениджър бизнес развитие на PURINA® България. Служителите на
Нестле България разходиха над 40 кучета. Благодарение на хората, които идват
уикенда, всяко от тях има своя миг извън клетката, раздвижва се, получава обич
и лични минути внимание, което е първата стъпка по пътя на превръщането им от
бездомни в домашни кучета.
За да даде нов дом на повече домашни любимци и да
стимулира повече хора да си вземат куче от приюта, PURINA® осигурява храна и медицински
прегледи за период от една година на всеки служител на Нестле, осиновил домашен
любимец от „Фермата“. Това е част от дългосрочния ангажимент на марката да се
грижи за добруването на домашните любимци, осигурявайки им пълноценен живот, а
разходките ще се превърнат в традиция.
Няма коментари:
Публикуване на коментар