През тази година dm България дари близо 200 000 лева в
подкрепа на важни социални каузи. Чрез различни кампании, обединени под мотото
„За по-добър свят заедно“ водещата компания на пазара на дрогерийни стоки у нас
се стреми да промени живота на много хора. През последната година dm помогна на деца и родители в неравностойно
положение, подкрепи обучителни инициативи, чрез които допринесе за подобряване
качеството на живот на българското семейство, дари техника за лечение на деца и
стимулира служителите си да допринасят за успеха на каузите. Всичко това е част
от политиката на компанията да поставя човека в центъра на своята дейност.
Като част от тази политика dm България подарява 25 декември на хората от
компанията. Така всички над 750 служители ще могат да прекарат Коледа с
близките си и да се насладят на семейния уют.
Затова и от компанията съветват всички свои клиенти,
които все още не са избрали подаръци за близките, си да го направят до 24
декември.
През месец декември в Централния офис на dm в София бяха проведени четири благотворителни
кампании. Бяха организирани благотворителни базари на коледна украса в подкрепа
на лечението на дете с дегенеративно заболяване и за подпомагане на
рехабилитацията на деца със специални потребности.
Компанията организира и благотворителна разпродажба
на продукти от асортимента си като средствата от нея бяха разпределени в помощ
на нуждаещи се служители на dm. Бе
проведена и благотворителна закуска в подкрепа на фондация за помощ на хора с
интелектуални затруднения.
През тази година dm България обвърза голямото пазаруване по време
на така наречения „Черен петък“ с благородна кауза. Кампанията Giving Friday беше проведена на 29
ноември. В този ден 2% от дневния оборот във всички 80 магазина на dm бяха дарени на Центъра по детска хемодиализа
към „Специализирана болница за активно лечение по детски болести - проф. д-р
Иван Митев" – София. По време на Giving Friday бяха
събрани 10 800 лева като с подкрепата на партньори сумата достигна 15 000
лв., с които ще бъде закупен съдов доплер за Центъра към Детската болница.
През месец октомври dm България
дари 10 000 лева на фондация „Живот със Синдром на Даун“. С тази сума ще
бъде реализиран проект за адаптивно плуване на деца. Компанията подпомага от
три години дейността на фондацията като до момента е дарила повече от
30 000 лева в подкрепа на нейните проекти. .
Най-мащабните благотворителни кампании на dm през
последните пет години са „Веселите зъбки“ и „Слънчеви деца“. През тази година в
рамките на инициативите бяха раздадени общо над 80 000 обучителни материала за
правилна устна хигиена и за защита на детската кожа от слънчево изгаряне. В
партньорство със Сдружението на българските зъболекари 50 000 деца получиха
талон за безплатен стоматологичен преглед,
С помощта на любимите БГ звезди dm събра над 17 000 лева за фондация „Майко
Мила!“ На 08-и март Теди Кацарова, Нели Рангелова, Невена
Пейкова, Маги Джанаварова, Дивна, Venzy, Играта, Славин Славчев, Свилен от Остава и Димо от
P.I.F станаха
касиери за няколко часа в магазините на dm. Изпълнителите на БГ Радио зарадваха своите фенове,
а 17 330 лева, събрани от продажбите в тяхно присъствие, бяха дарени на
проекта „Оле Мале“ към фондация „Майко мила“. Целта му е да помогне на майки на
деца с увреждания да работят и да се издържат сами.
Във връзка със социалните инициативи на компанията
управителят на dm
България Цонка Иванова-Терзиева заяви: „Подкрепата на важни за хората каузи е
заложена във философията на нашата компания от нейното създаване. Затова сме
много щастливи, че можем да дадем своя принос светът около нас да бъде по-добър
и да помогнем на хора, които се нуждаят от подкрепа. Благодаря на всички
клиенти, които подкрепиха нашите кампании и на колегите ни, които се включиха в
тях и им желая Весела Коледа с близките им хора.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар