Translate

четвъртък, 19 декември 2019 г.

През 2019 г. dm България дари близо 200 000 лева в подкрепа на социални каузи


Компанията подарява 25 декември на своите служители

През тази година dm България дари близо 200 000 лева в подкрепа на важни социални каузи. Чрез различни кампании, обединени под мотото „За по-добър свят заедно“ водещата компания на пазара на дрогерийни стоки у нас се стреми да промени живота на много хора. През последната година dm помогна на деца и родители в неравностойно положение, подкрепи обучителни инициативи, чрез които допринесе за подобряване качеството на живот на българското семейство, дари техника за лечение на деца и стимулира служителите си да допринасят за успеха на каузите. Всичко това е част от политиката на компанията да поставя човека в центъра на своята дейност.
Като част от тази политика dm България подарява 25 декември на хората от компанията. Така всички над 750 служители ще могат да прекарат Коледа с близките си и да се насладят на семейния уют.
Затова и от компанията съветват всички свои клиенти, които все още не са избрали подаръци за близките, си да го направят до 24 декември.
През месец декември в Централния офис на dm в София бяха проведени четири благотворителни кампании. Бяха организирани благотворителни базари на коледна украса в подкрепа на лечението на дете с дегенеративно заболяване и за подпомагане на рехабилитацията на деца със специални потребности.
Компанията организира и благотворителна разпродажба на продукти от асортимента си като средствата от нея бяха разпределени в помощ на нуждаещи се служители на dm. Бе проведена и благотворителна закуска в подкрепа на фондация за помощ на хора с интелектуални затруднения.
През тази година dm България обвърза голямото пазаруване по време на така наречения „Черен петък“ с благородна кауза. Кампанията Giving Friday беше проведена на 29 ноември. В този ден 2% от дневния оборот във всички 80 магазина на dm бяха дарени на Центъра по детска хемодиализа към „Специализирана болница за активно лечение по детски болести - проф. д-р Иван Митев" – София. По време на Giving Friday бяха събрани 10 800 лева като с подкрепата на партньори сумата достигна 15 000 лв., с които ще бъде закупен съдов доплер за Центъра към Детската болница.
През месец октомври dm България дари 10 000 лева на фондация „Живот със Синдром на Даун“. С тази сума ще бъде реализиран проект за адаптивно плуване на деца. Компанията подпомага от три години дейността на фондацията като до момента е дарила повече от 30 000 лева в подкрепа на нейните проекти. .
Най-мащабните благотворителни кампании на dm  през последните пет години са „Веселите зъбки“ и „Слънчеви деца“. През тази година в рамките на инициативите бяха раздадени общо над 80 000 обучителни материала за правилна устна хигиена и за защита на детската кожа от слънчево изгаряне. В партньорство със Сдружението на българските зъболекари 50 000 деца получиха талон за безплатен стоматологичен преглед,
С помощта на любимите БГ звезди dm събра над 17 000 лева за фондация „Майко Мила!“ На 08-и март Теди Кацарова, Нели Рангелова, Невена Пейкова, Маги Джанаварова, Дивна,  Venzy, Играта, Славин Славчев, Свилен от Остава и Димо от P.I.F станаха касиери за няколко часа в магазините на dm. Изпълнителите на БГ Радио зарадваха своите фенове, а 17 330 лева, събрани от продажбите в тяхно присъствие, бяха дарени на проекта „Оле Мале“ към фондация „Майко мила“. Целта му е да помогне на майки на деца с увреждания да работят и да се издържат сами.
Във връзка със социалните инициативи на компанията управителят на dm България Цонка Иванова-Терзиева заяви: „Подкрепата на важни за хората каузи е заложена във философията на нашата компания от нейното създаване. Затова сме много щастливи, че можем да дадем своя принос светът около нас да бъде по-добър и да помогнем на хора, които се нуждаят от подкрепа. Благодаря на всички клиенти, които подкрепиха нашите кампании и на колегите ни, които се включиха в тях и им желая Весела Коледа с близките им хора.“

Няма коментари:

Публикуване на коментар