„Нованайт“ бе отличена със златна награда за
най-ефективна маркетингова кампания в категорията „Стоки“ в тазгодишното
издание на престижните награди Effie - международно утвърден стандарт за
успешно комуникиран бранд. Вече почти 50 години наградите се радват на
признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. В България
конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и
се провежда от 2007 година.
„Нованайт“ грабна приза след като до финала бяха
допуснати шест компании от сферата на бързооборотните стоки.
„Добре планираната и реализирана маркетингова
стратегия само за година нареди „Нованайт“
в Топ 3 по продажби в стойност в категорията „Сънотворни и успокоителни“
/международната класификация на фармацевтичните продукти/, а в подкатегорията
„Сънотворни“ е на 1-во място. Това се случи на силно фрагментиран пазар в
конкуренцията на над 115 бранда, повечето от които съществуват с няколко
разновидности и то на по-ниска цена. Заложихме на широк микс от комуникационни
канали – телевизия, външна реклама, дигитална кампания, реклама в аптеките, PR,
и доброто планиране на активностите в комбинация с точните послания дадоха този
отличен резултат. Но най-голямото признание е факта, че спечелихме доверието и
признанието на фармацевтите и на нашите потребители.“, коментира Валентина
Белчева, Маркетинг мениджър „Продукти без рецепта“ на Sanofi за Югоизточна и Централна
Европа.
Това не е
първото отличие на продукта за сън Нованайт за тази година. Нованайт беше
гласуван от потребителите за продукт на годината в категорията „Хранителна
добавка за сън“ в класацията „Voted Product of the Year“ 2019 и е единствената
хранителна добавка с награда от Съюза на българските фармацевти в категорията
си.
Нованайт спечели и признанието на Българската
асоциация на рекламодателите, взимайки голямата награда за „Най-успешна
лансираща кампания в България 2019“ в конкуренция с FMCG, телекоми, автомобили,
банки и др.
Няма коментари:
Публикуване на коментар