Translate

петък, 22 март 2019 г.

Благотворителния пролетен бал за набиране средства и матирали за филма „И аз съм от ГрадЪ“


В средата на месеца в град Гоце Делчев - ресторант „ОРБЕЛ“, по инициатива на продуценска къща ВИЗЗАРТ ООД, РОТА РИ КЛУБ Гоце Делчев, фондация НЕВРОКОП 1“ и бизнес клуб НИКОПОЛИС“ се проведе Благотворителния пролетен бал за набиране средства и матирали за филма „И аз съм от ГрадЪ“ 
Събитието уважиха 114 души – кметове от региона (с. Делчево, с. Тешево), бизнесмени, представители на интелигенцията и родолюбци от града.
По време на бала беше събрана сумата от 6000 лв. за старта на филма - “И аз съм от ГрадЪ“ от търга на художествени произведения, автентични носии, кулинарни изделия и проведената томбола.
В търга участваха картина на художника Николай Маринов / Рота ри клуб/, автентични носии от Неврокоп, чорапи от с. Баничан/ реплика на чорапите подарък за сватбата на Хари и Мейгън/,куфар от Застрахователна компания „GRAVE“ и др.
В томболата взеха участие произведенията на две известни писателки от „ГрадЪ“ Шерин Салимова „Шепа живот, зрънце щастие“и Елена Симеонова „Лично пространство“ - поезия.
С тази малка сума продуцента и екипа на филма се ангажираха да направят първите снимачни дни на филма през месец май.
Водещата - адв. Лилия Герова даде всичко от себе си за атмосферата на вечерта, която премина в прекрасното настроение на присъстващите под музикалният съпровод и участие на Ирина Паскалева, оркестър „Щуро Маке“ и DJ Мати.
Екипа на филма благодари на кмета Владимир Москов, който даде зелена светлина на този проект преди 6 месеца.

Няма коментари:

Публикуване на коментар