Близо
20 компании грабнаха призовите места в Годишните Employer Branding Awards, организирани
за втора година от b2b Media.
На
официалната церемония присъстваха експерти по employer branding, практици,
които се занимават с привличане на таланти и силни лидери на компании, които са
открили тайната как да изграждат успешна работодателска марка.
Наградата
за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Пощенска
банка, за Employer Brand Leader отричието си поделиха Каргил България и
СофтСърв, а Experian Bulgariа се наредиха първи както в категорията
за Employer Branding Idea, така и в Employer Branding Project. Най-добри в
категорията Employer Branding Innovation се оказаха Ikea, а първото място
за Employer Branding PR кампания грабнаха Обединена българска банка.
Журито
определи като номер 1 Employer Branding Video на СофтСърв България, а
най-харесаният проект в категорията Innovation in Talent
Management се оказа този на Kaufland България. The Taxback Group
се отличиха сред конкурентите си с иновация в обучението на талантите и заеха
първото място в категорията Innovation in Talent Education.
А1
България спечели приза за HR Strategy of the Year. Progress взеха
наградата за HR Technology of the Year, а Upnetix се отличиха в
категорията Excellence in Coaching.
Призът
за Emerging Leader беше присъден на Acronis България, а в една от
най-оспорваните категории Excellence in Office Space първото място си
поделиха офисите на Sutherland Bulgaria и на Progress.
В
най-новата категория за Employer Branding Event най-добър резултат
имаше Обединена българска банка, които взеха и най-много отличия в
надпреварата.
Организаторите
отчетоха двоен брой учстници в това издание на конкурса.
Според
Надя Маринова, основател на Employer Branding Awards и главен редактор на b2b
Media: “компаниите, които представят своите стратегии в този конкурс са не само
привлекателни за работа и кариерно развитие, но те допринасят България да стане
по-атрактивна за специалистите и като цяло да се превърне в едно по-добро място
за живеене и реализация”.
Няма коментари:
Публикуване на коментар