Произведени от Alstom влаковете Coradia iLint ще свързват Куксхафен с
Букстехуде, които са западно от Хамбург.
Трамваите изглеждат и работят като тези, използващи дизел. Малката
разлика е нуждата от зареждане на резервоарите не с дизел, а с водород на всеки
1000 километра. Транспортната компания, обслужваща трасето, ще използва станция
за зареждане в Бремерворде.
iLint използва горивна клетка, за да преобразува водорода в електричество,
подобно на системата в Toyota Mirai. Генерираното електричество преминава през
батерия, за да се гарантира постоянният поток на енергия. Акумулаторът се пълни
и от кинетичната енергия, генерирана по време на спиране.
Горивните клетки са разположени в средата на композицията, като
работата им е безшумна. Според Alstom технологията е най-подходящ заместител на
дизеловите двигатели с вътрешно горене, тъй като не изисква тежки и скъпи за
производство батерии и предлага голям пробег и бързо зареждане. Компанията ще
предложи общо 14 влака на локалния германски транспортен оператор до 2021.
Няма коментари:
Публикуване на коментар