Translate

петък, 28 септември 2018 г.

Със старта на кампанията „Веселите зъбки 2018“ dm България обявява и началото на конкурса „Нарисувай ми приказка“


10 градински групи ще посетят куклен театър

В него могат да участват деца от детските градини в страната. Творби ще се приемат както от индивидуални участници, така и от името на цели групи, а наградите са повече от атрактивни. За самостоятелните творци са предвидени 3 семейни посещения в „Музейко“ като dm България ще поеме и разходите за транспорт или нощувка, в случай че спечелилите не са от София. Градинските групи, включили се в конкурса, ще се борят за едно от 10 дневни посещения на куклен театър в рамките на инициативата „Нощ на театрите“.
Във връзка със старта на кампанията „Веселите зъбки 2018“ на dm България, Евелина Великова, управител на компанията, заяви: „Ние, като социално отговорна компания, се стремим да помагаме на хората и да допринасяме да подобряваме средата, в която работим. Ето защо инициативи като „Веселите зъбки“ са важна част от политиката ни да поставяме човека в център на нашата дейност. Предишните издания на кампанията бяха изключително успешни и затова през тази година решихме да раздадем почти двойно повече талони за безплатен стоматологичен преглед и отстъпка на избрани продукти за устна хигиена. Искам да благодаря на Сдружението на българските зъболекари и на нашите партньори, които за шеста година ни подкрепят в това начинание“.

Няма коментари:

Публикуване на коментар