10 градински групи
ще посетят куклен театър
В него могат да участват деца от детските градини в страната. Творби ще
се приемат както от индивидуални участници, така и от името на цели групи, а
наградите са повече от атрактивни. За самостоятелните творци са предвидени 3
семейни посещения в „Музейко“ като dm България ще
поеме и разходите за транспорт или нощувка, в случай че спечелилите не са от
София. Градинските групи, включили се в конкурса, ще се борят за едно от 10
дневни посещения на куклен театър в рамките на инициативата „Нощ на театрите“.
Във връзка със старта на кампанията „Веселите зъбки 2018“ на dm България, Евелина Великова, управител на компанията, заяви: „Ние, като
социално отговорна компания, се стремим да помагаме на хората и да допринасяме
да подобряваме средата, в която работим. Ето защо инициативи като „Веселите
зъбки“ са важна част от политиката ни да поставяме човека в център на нашата
дейност. Предишните издания на кампанията бяха изключително успешни и затова
през тази година решихме да раздадем почти двойно повече талони за безплатен
стоматологичен преглед и отстъпка на избрани продукти за устна хигиена. Искам
да благодаря на Сдружението на българските зъболекари и на нашите партньори,
които за шеста година ни подкрепят в това начинание“.
Няма коментари:
Публикуване на коментар