Повече от 70% от 5-6
годишните имат кариеси
През месец октомври 2018 г. над 50 000 деца в страната ще получат
талони за безплатен стоматологичен преглед. Те ще се разпространяват във всички
73 магазина на най-голямата верига за търговия с дрогерийни стоки у нас - dm и са част от специална брошура, която включва и талони за отстъпка за
продукти за устна хигиена. Безплатните прегледи ще се провеждат в повече от 250
стоматологични кабинета, в които работят близо 400 зъболекари. Това ще стане в
рамките на кампанията за устна хигиена „Веселите зъбки“, която се организира за
шеста поредна година от dm България и
Сдружението на българските зъболекари (СБЗ).
Статистиката показва, че над 70% от 5-6
годишните и близо 80% от 12 годишните са с кариеси. Ето защо инициативата цели да помогне на родителите да се погрижат за
здравето на зъбите на своите деца и да образова хората за ползата от правилна
устна хигиена още от най-ранна възраст, с появата на първото млечно зъбче. Това
е изключително важно, тъй като според данни на СБЗ, страната ни е на едно от
първите места в ЕС по заболявания на зъбите при децата. Последните
проучвания са красноречиви - 71% от децата на възраст 5-6 години и 79% от 12 годишните имат поне
един кариес.
Д-р. Анатолий Кънев, председател
на СБЗ, заяви, че много родители напълно игнорират грижата за млечните зъбки,
тъй като разчитат, че след смяната им с постоянни, няма да има проблеми. Според
него това е дълбоко невярно. Грижата за зъбите трябва да започне преди детето
да навърши една година и е добре отрано да има изградени навици да посещава
зъболекар. Така могат да бъдат избегнати редица здравословни проблеми. Все пак
зъбките не са изолирани от тялото и едно възпаление, ако не е лекувано навреме,
може да доведе до усложнения с ушите, гърлото или други органи. Д-р
Кънев бе категоричен, че ранната грижа за устната хигиена и редовната профилактика са
изключително важни.
Над 50 000
талона за безплатни прегледи
Раздаването на талоните за безплатен стоматологичен преглед ще започне
на 04.10.2018 г. във всички 73 магазина на dm в 25 града в България. За родителите с деца на възраст 3-7 години са
предвидени 30 000 пакета, които включват: брошура с талони за безплатен
преглед и отстъпка за избрани продукти за устна хигиена, подарък продукт за
грижа за зъбките на най-малките и забавен пъзел „Веселите зъбки“, който след
сканиране със смартфон „оживява“ и чрез забавна песничка учи малките деца как
да мият зъбите си.
Допълнително 20 000 родители с деца до 7 години ще могат да
получат на касите в магазините на dm
брошури с талони за безплатни прегледи и отстъпка за стоматологични
продукти. Отстъпката важи както за популярни брандове, така и за харесваната и
обичана от най-малките собствена марка на dm, Dontodent.
Получаването на пакета „Веселите зъбки“ и на брошурите с талони не е
обвързано с покупка или извършване на стоматологична манипулация. Необходимо е
единствено родителите заедно с децата си да посетят най-удобния магазин на dm България и да попитат на касата за материалите за кампанията.
Предишните издания на инициативата показаха, че тя се радва на огромен интерес
и затова е добре хората да се снабдят с талони възможно най-рано след нейния
старт. За улеснение на хората, е предвидена и възможност за изтегляне на
брошурата с талони от интернет страницата на dm България - www.dm-drogeriemarkt.bg/ .
Няма коментари:
Публикуване на коментар