Translate
понеделник, 22 януари 2018 г.
Стартира вторият сезон на академия „Изпечи с любов“
В рамките на 3 месеца най-популярната марка брашно в България - „София Мел“, дава възможност на любители пекари и сладкари от цялата страна да научат основни похвати в приготвянето на печива
Близо 80 участници се учиха на традиционни похвати в пекарството под ръководството на шеф Виктор Светославов, в HRC Culinary Academy, където те се научиха как да замесят, украсят и изпекат солени и сладки печива.
И през т. г. кампанията дава възможност на участниците да превърнат в забавление приготвянето на традиционен хляб или домашни сладки и обръща внимание върху значимостта от създаване на добра хранителна култура и използването на качествени продукти в ежедневието. По традиция, на всяко едно от събитията, специален лектор ще предаде тънкостите в приготвянето на своите любими рецепти. Участниците ще научат за какво се използват различните типове брашна, за какви печива е подходящ всеки от тях, както и много други полезни съвети.
Курсовете, насочени към любители пекари и сладкари, ще се проведат в 4 града - в София, във Варна, в Плевен и в Пловдив, в рамките на 3 месеца.
„Щастливи сме, че през настоящия втори сезон на Академия „Изпечи с любов“ имаме възможността да разширим нейния обхват в още три града. Това стана реалност, благодарение на силната ни мотивация да отговорим на високия интерес от страна на нашите потребители, за което им благодарим сърдечно. Разбира се, изказваме благодарност към партньорите ни за тяхната подкрепа в амбициозното ни начинание.“, каза Илия Великов, управляващ директор на „София Мел“.
Предстоящите курсове са във Варна на 10 и 11 февруари, в Плевен на 24 и 25 февруари, в Пловдив на 10 и 11 март и отново в София на 24 и 25 март. Всеки, който желае да участва в Академията има възможност свободно да се регистрира за участие в предстоящите курсове. Кандидатите трябва да отговарят на условията и правилата, които са публикувани на www.sofiamel.bg/academy.
Вторият сезон на Академия „Изпечи с любов“ протича със съдействието на Dr. Oetker, Олинеза, Olympus и Сладея.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар