Translate
понеделник, 22 януари 2018 г.
LG превключва на режим „DeepThinQ“, за да напредва при продуктите и услугите, базирани на изкуствен интелект
Патентованата платформа за машинно самообучение ще бъде основата за продуктовите разработки на компанията
DeepThinQ 1.0 бе разработена миналата година с основаването на лабораторията за изкуствен интелект на LG в Корея, която има за цел да ускори разработките в областта на изкуствения интелект (AI). Платформата позволява лесна интеграция на AI с по-широк кръг от продукти, давайки възможност на продуктовите разработчици на LG да приложат технологията за машинно самообучение. В комбинация с отворената стратегия на наскоро обявената AI марка ThinQ, продуктите на LG, разработени с технологията DeepThinQ, ще доставят цялостно потребителско преживяване, свързвайки множество технологии и решения в рамките на иновативната AI платформа.
DeepThinQ 1.0 включва AI функции като разпознаване на глас, видео и сензорни данни, както и пространствено измерване и разпознаване на човешки фигури. Платформата работи със събрани през годините данни за потребителското поведение на клиентите на LG. В основата си DeepThinQ 1.0 е изградена с философия на отвореност и диверсификация и поддържа множество операционни системи като Android, Linux и webOS.
Идеята “живей и учи” придобива съвсем ново значение благодарение на LG ThinQ. Продуктите, разработени върху платформата DeepThinQ се самообучават, използвайки облачни сървъри, за да стават все по-умни с времето. Тази функция за самообучение е в основата на технологията DeepThinQ и тя дава възможност на AI продуктите на LG да изучават не само околната среда, но и поведенческите модели на клиентите. Така например, климатикът LG ThinQ изучава с времето навицитте на клиентите и автоматично охлажда стаята до температурата, предпочитана от обитателя й. В колата пък, технологията за мониторинг в купето изучава израженията на лицето и жестовете и разпознава кога шофьора започва да се изморява. В крайна сметка ThinQ ще може автоматично да настрои музиката, осветлението и климатика в колата, изучавайки поведението на най-често пътуващите пасажери.
DeepThinQ вече променя начина, по който се създават някои продукти за бизнеса и за крайните потребители. Роботите на LG, които дават насоки на международното летище в Корея, използват технология, филтрираща шумовете, за да подобрят разпознаването на гласови команди. Прахосмукачката-робот на LG прави разлика между мебел и домашен любимец и коригира движението си спрямо тях.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар