Translate

понеделник, 30 септември 2013 г.

40-годишната Ингрид Стоун се оплаква навсякъде и от всичко


Тя е на 40 години и живее в северен Лондон със съпруга си, който е журналист, и с дъщеря си и пише оплаквания от 32 години – на Apple (за дефектен MacBook), на British Airways (за закъснял полет), на Dorset Cereals (имало много малко фурми в мюслито) и
др. и е получава безплатни ваучери, пътувания и други компенсации.
Кълне се, че не прави това само, за да получава компенсации и безплатни неща, а защото е предприела „личен поход срещу лошите и некачествени услуги“.
Тя се хвали, че Sony са й изпратили чек за 350 паунда за поправка на телевизор, който се развалил малко след като му е изтекла гаранцията, кашон с кокосови орехи от друга фирма. Дори на сватбата си тя не се отказала от хобито си и когато един подарък пристигнал с 2 месеца закъснение и се оказало, че не е правилния продукт, тя се оплакала и получила ваучер за 300 паунда от магазина. Когато се оплакала във Virgin за закъснял полет тя адресирала писмото си лично до Ричард Брансън и получила ваучери за компенсации, плюс автобиографията на Брансън с автограф.
Тя казва, че почти винаги получава нещо за извинение от фирмата с някои малки изключения. Едно от тях е EasyJet – тя се оплакала от закъснение на полета и лоша храна, но не получила абсолютно никакъв отговор.

Ингрид дава следните 6 съвета, когато пишете оплаквания: 1. Винаги пишете писмено оплакване и запазвайте копие за себе си. 2. Правилото на 60-те минути. Може да напишете писмото, когато си искате, но се уверете, че сте си записали подробно всичко, което се е случило и което искате от компанията до 60 минути след инцидента, защото тогава детайлите са най-ясни. 3. Целете се високо. Искайте да се свържете с мениджъра. Дори и да не ви свържат, ще обърнат внимание на оплакването ви, защото ще видят, че възнамерявате да се занимавате сериозно с проблема. 4. Бъдете учтив. Не бъдете груби, не прекрачвайте границата на доброто поведение. С грубости няма да постигнете повече. 5 Бъдете конкретни. Оплаквайте се с точни факти – дати и часове на полета ви, всичко конкретно, за което можете да се сетите. 6. Имайте чувство за хумор Винаги се старайте да вкарвате по някоя шега.

Няма коментари:

Публикуване на коментар