„Монделийз
Интернешънъл“ е най-големият производител в света на шоколади, бисквити и леки
закуски, и вторият по големина производител на кафе и дъвки

„Монделийз Интернешънъл“ е най-големият производител в света на шоколади, бисквити и леки закуски, и вторият по големина производител на кафе и дъвки. Процесът на въвеждане на новата идентичност и реорганизация на компанията започна на 1 октомври 2012 г., като промяната се извършва поетапно в 165 държави с представителства на „Монделийз Интернешънъл“. Българският клон е част от структурата на „Монделийз“ за Централна Европа, заедно с още 17 други държави от региона.
В България компанията разполага с две производствени
предприятия в гр. Своге и в гр. Костинброд. За десет години, от 2002 до 2012 г., компанията регистрира
200%
увеличение на приходите си.
Изпълнителен директор на „Крафт Фуудс България“ Ивайло
Найденов обясни растежът с "добрите
практики и добрите брандове".
"Независимо от кризата ние запазихме
над 700 работни места в България, а текучеството е 3-4%, което е доста
стимулиращо", обобщи той.
Найденов представи новата корпоративна идентичност на компанията, производител
на едни от най-обичаните марки закуски и напитки в света (Milka, Своге, Suchard, Toblerone, Oreo, Морени, BelVita, Tuc, Barni, Jacobs, Нова Бразилия).
„Промяната в името и организацията на компанията ще ни
помогне да бъдем фокусирани върху създаването на повече моменти, изпълнени с
радост, за нашите потребители. Тя няма да засегне начина ни на работа с
местните партньори, както и марките, които представяме на пазара. „Монделийз
България“ ще продължи да доставя на клиентите си техните любими марки шоколади,
бисквити и напитки“, каза Найденов.
Доротея Алексиева, старши бранд мениджър в компанията подчерта, че с промяната на името на компанията следва да се промени и фокуса на производство т.е. продуктите да са насочени към "похапване между основните хранения през деня, но в никакъв случай да не целят да ги заместят изцяло.
У нас най-голям дял в портфолиото на компанията заема шоколадът, във всичките му разновидности – блокчета, бонбони, вафли и десерти, който формира 59% от приходите и. След него се нареждат кафето с 30% и бисквитите с 11%.
Доротея Алексиева, старши бранд мениджър в компанията подчерта, че с промяната на името на компанията следва да се промени и фокуса на производство т.е. продуктите да са насочени към "похапване между основните хранения през деня, но в никакъв случай да не целят да ги заместят изцяло.
У нас най-голям дял в портфолиото на компанията заема шоколадът, във всичките му разновидности – блокчета, бонбони, вафли и десерти, който формира 59% от приходите и. След него се нареждат кафето с 30% и бисквитите с 11%.
Името „Монделийз“ е избрано като комбинация от думите “свят“
и „вкусен“ и представя основната цел на компанията – да създава радост чрез
повече вкусни моменти в ежедневието.
Няма коментари:
Публикуване на коментар